ارائه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تداوم می یابد

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سیاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تداوم ارائه آموزش مجازی پس از عبور از شرایط بحرانی کرونا است.

ارائه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تداوم می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در جلسه وبیناری شورای آموزشی دانشگاه با تاکید بر تداوم آموزش ها در بستر مجازی و اشاره به مصوبات اخیر معاونت آموزشی وزارت بهداشت به بیان مطالبی درخصوص نحوه فعالیت های آموزشی دانشگاه ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی پرداخت و چالش ها و راه حل های اجرایی سازی این مصوبات را مورد آنالیز قرار داد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر اهمیت ارایه آموزش های ترم جاری گفت: با توجه به گام های اولیه و خوبی که دانشکده ها در راستای آموزش های مجازی از جمله دفاع خاتمه نامه ها در این مدت برداشته اند و همچنین بستر های آموزش مجازی که در اختیار اساتید قرار گرفته است، سیاست دانشگاه بر تداوم ارائه آموزش مجازی پس از عبور از این شرایط بحرانی تاکید دارد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت اساتید و دانشجویان، گسترش آموزش ها در بستر مجازی را ضروری برشمرد و تاکید نمود: اساتید با استفاده از امکانات یادگیری الکترونیکی نظیر سامانه نوید و سایر نرم افزار های تعاملی به ارائه آموزش دروس تئوری و پیگیری مستمر پیشرفت آموزشی دانشجویان اهتمام ورزند.

در ادامه جلسه معاونان آموزشی دانشکده ها و مراکز به طرح سوالات و نظرات خود درخصوص مصوبات ابلاغی پرداختند که پس از بحث و گفتگو اعضای شورا راه حل های و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد معاونان آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی تمامی فعالیت های مرتبط با ارایه دروس ترم جاری به صورت مجازی را به معاونت آموزشی اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4120

به "ارائه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تداوم می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تداوم می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید