اردوی کشتی گیران در کیش منتفی شد، تدبیر برای تمرینات انفرادی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از برگزاری نشست مسئولان فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با مسئولان وزارت ورزش اعلام شد، احتمال برگزاری اردوی کشتی گیران ملی پوش در شرایط قرنطینه همچنان پابرجاست.

اردوی کشتی گیران در کیش منتفی شد، تدبیر برای تمرینات انفرادی

در این خصوص از جزیره کیش به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر برای برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی در شرایط قرنطینه نام برده شد و مسئولان کشتی هم تمرکز خود را به برپایی اردو در این جزیره معطوف کردند.

ضمن اینکه محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد هم با تایید این خبر طی روزهای گذشته گفت همه دست به کار شده اند و قرار است از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با مسئولان کیش ارتباط بگیرند تا معین شود شرایط آنجا برای برپایی اردو مهیاست یا نه.

اما روز گذشته اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونا در این جزیره منتشر شد که گویا آمار صعودی بیماری را نسبت به روزهای گذشته در کیش نشان می دهد. از سویی دیگر شرایط بحرانی و امکانات درمانی محدود این جزیره و همچنین اظهارات اخیر سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص آغاز اردو، تکلیف را روشن می کند که اصلا فعلا احتمال برپایی هیچ اردویی در هیچ نقطه از ایران در کار نیست.

در حالیکه فدراسیون کشتی همواره سعی داشت راهی برای برپایی اردو در شرایط قرنطینه پیدا کند، حسن رنگرز به تازگی گفت اتحادیه جهانی کشتی در این شرایط به چیزی جز حفظ سلامت کشتی گیران نمی اندیشد. در نتیجه می توان دریافت که فعلا خبری از برگزاری اردوهای کشتی نیز نخواهد بود.

به گفته حسن رنگرز فعلا اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با تقسیم بندی کشتی گیران بین خود، از راه دور پیگیر شرایط آنها هستند. همچنین کشتی گیران هم موظفند در این مدت با انجام تمرینات ویژه هوازی و دویدن و کار با وزنه خودشان را در شرایط مطلوب نگه دارند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3702

به "اردوی کشتی گیران در کیش منتفی شد، تدبیر برای تمرینات انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی کشتی گیران در کیش منتفی شد، تدبیر برای تمرینات انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید