برگزاری جلسه مجازی فدراسیون جهانی قایقرانی با حضور دنیامالی

به گزارش پرسینا بلاگ، عضو ایرانی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی در جلسه آنلاین این فدراسیون شرکت کرد.

برگزاری جلسه مجازی فدراسیون جهانی قایقرانی با حضور دنیامالی

به گزارش خبرنگاران، جلسات هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی 2 بار در سال با هدف آنالیز آخرین برنامه های این فدراسیون و تصمیم گیری های کلان این رشته ورزشی برگزار می گردد که این بار با توجه به شیوع بیماری کرونا به وسیله فضای مجازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در این اجلاس که با حضور 31 عضو و مشاورین بین المللی قایقرانی برگزار گردید، احمد دنیااقتصادی نماینده قاره ای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای که از سال 1388 به عضویت این هیئت درآمده نیز حضور داشت.

این جلسه با اعلام یک دقیقه سکوت به علت درگذشت مارسل ونوت که طی سال های 1996 تا 2004 نایب رئیس فدراسیون دنیای(ICF) بود، شروع شد. در ادامه خوزه پرورنا رئیس فدراسیون دنیای قایقرانی کلیه برنامه های بین المللی و قاره ای این فدراسیون که پیش از سپتامبر 2020 برنامه ریزی شده بود را با توجه به شرایط موجود و تایید هیئت رئیسه لغو کرد یا به تعویق انداخت و پس از آن ترازنامه اقتصادی 2020-2019 و 2021-2022 مطرح شد و به تصویب اعضا رسید.

احمد دنیااقتصادی عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی در خصوص این اجلاس که برای اولین بار به صورت آنلاین و به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید، گفت: این اجلاس با توجه به اینکه در این شرایط خاص و سال قبل از المپیک برگزار می گردد، اهمیت زیادی داشته و در این جلسه 4 ساعته به صورت فشرده مباحث و گزارشات مهمی مطرح شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، عمده مباحث جلسه مربوط به راهکارهایی در خصوص عبور از بحران مرتبط با شیوع ویروس کرونا است. با این حال تصمیم گرفته شده که در صورت شرایط مناسب میزبانی، بعضی از مسابقات بین المللی قبل از انتها سال 2020 برگزار گردد. به علاوه در خصوص کنگره ICF در فیلیپین تصمیم بر این شد که اگر این کنگره برگزار نگردد، گزینه های احتاقتصادی میزبانی مورد آنالیز قرار بگیرد. همچنین با توجه به درنظر دریافت مسائل رقابت در امسال، تغییراتی در سیستم رتبه بندی ورزشکاران در نظر گرفته گردد.

دنیااقتصادی در خصوص تصمیم گیری در خصوص رویدادهای پیش رو نیز گفت: هیئت رئیسه تصمیم گرفت که شرایط برگزاری رقابت ها و رویدادهای پیش رو با توجه به مقررات و محدودیت های کشورهای میزبان با توجه به سه معیار مهم عدالت، امنیت و حمایت که باید برای ورزشکاران و شرکت نمایندگان رعایت گردد، تنظیم گردد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی تاکید نمود: فدراسیون های ملی برای رسیدن به این رویدادهای بین المللی باید سلامتی و ایمنی همه ورزشکاران را تامین و فرصت های تمرینی و آموزشی کافی برای همه ورزشکاران ایجاد نمایند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی درباره تصمیم گیری فدراسیون دنیای برای مسابقات پیش رو عنوان نمود: با تصمیم اعضای مسابقات دنیای اسلالوم، مسابقات جوانان و رده سنی زیر 23 سال به احتمال فراوان اوایل سپتامبر برگزار گردد و مسابقات قهرمانی دنیا کانواسپرینت در مواد غیرالمپیکی و کاپ های دنیای کانو اسپرینت و پارکانو که قرار بود اوایل جولای در مجارستان برگزار گردد شاید به سپتامبر موکول گردد که این شرایط طی دوهفته آینده تصمیم گیری و نهایی خواهد شد.

دنیااقتصادی در خصوص کاپ های دنیای اسلالوم نیز گفت: مسابقات اسلالوم نیز به تعویق افتاد و با تصمیم هیئت رئیسه کاپ جمهوری چک در پراگ در ماه اکتبر و کاپ 2 دنیای اسلالوم در پائو در اکتبر یا نوامبر برگزار گردد. کاپ فینال اسلالوم که که قرار بود سپتامبر در فرانسه برگزار گردد در اکتبر با عنوان کاپ 3 دنیای برگزار می گردد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی با اشاره به تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون دنیای در خصوص سیستم رتبه بندی رشته کانواسلالوم اظهار داشت: به دلیل عدم برگزاری مسابقات سال 2020 سیستم رتبه بندی اسلالوم اصلاح شد و دوره جدید به صورت دو ساله خواهد بود، یعنی رویدادهای 18 ماه قبل از فوریه 2020 و پس از آن ژانویه تا اول ژوئن 2021 مدنظر قرار خواهد گرفت.

دنیااقتصادی در خصوص تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون دنیای با نگاه به برگزاری مسابقات انتخابی قاره ای اظهار کرد: در صورت لغو اجباری مسابقات انتخابی، بر اساس رتبه های دنیای ارسال شده در تاریخ اول ژوئن سال آینده برای صلاحیت ورزشکاران استفاده می گردد. البته این سیستم صلاحیت به روز شده و برای تایید و توزیع ورزشکاارن به IOC ارسال شده است.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی دنیا کانوی اقیانوسی و کانوپولو گفت: این رقابت ها در سپتامبر 2020 برگزار می گردد و رقابت های دنیای کانوپولو در رم ایتالیا نیز به ماه آوریل سال بعد موکول شد.

دنیااقتصادی با اشاره به تغییر زمان المپیک در خصوص مسابقات قایقرانی این رویداد نیز عنوان نمود: مسابقات المپیک 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار می گردد که رقابت های اسلالوم 25 تا 30 جولای و کانواسپرینت 2 تا 7 آگوست انجام خواهد شد. رقابت های پارالمپیک نیز 24 آگوست تا 5 سپتامبر برنامه ریزی شده که برای مسابقات پاراکانو 3 تا 5 سپتامبر برنامه ریزی انجام شده است.

وی درباره زمان برگزاری مجمع عمومی ICF نیز شرح داد: مجمع امسال از جهت انتخابات مهمی که در آن انجام می گردد، بسیار اهمیت دارد. این مجمع قرار است دسامبر در فیلیپین طبق برنامه برگزار گردد و مهمترین دستور آن انتخاب رئیس جدید با توجه به کناره گیری خوزه پرورنا پس از 12 سال ریاست بر فدراسیون دنیای است.

دنیااقتصادی در انتها گفت: هیئت رئیسه در انتها ماه ژوئن مجدداً برای تصمیم گیری نهایی درباره کنگره و شرایط رویدادهای برنامه ریزی شده تا انتها سال، جلسه برگزار می نماید و تصمیمات را نهایی خواهد نمود.

توماس رئیس فدراسیون آلمان شانس زیادی برای تصدی پست ریاست ICF دارد. او سال 2018 با دعوت احمد دنیااقتصادی به ایران آمد و از فدراسیون و آموزشگاه و امکانات قایقرانی ایران بازدید کرد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4459

به "برگزاری جلسه مجازی فدراسیون جهانی قایقرانی با حضور دنیامالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه مجازی فدراسیون جهانی قایقرانی با حضور دنیامالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید