اعزام دومین مرحله تجهیزات به استان خوزستان از سوی شهرداری تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران آنلاین:معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام تجهیزات و نیروهای انسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان برای دومین مرحله خبرداد و گفت: همچنین 150 نیروی انسانی از شهرداری تهران برای آخرین مراحل نظافت وارد استان گلستان خواهند شد.

اعزام دومین مرحله تجهیزات به استان خوزستان از سوی شهرداری تهران

به گزارش شهرنوشت، مجتبی یزدانی در حاشیه اعزام تجهیزات به استان خورزستان با حضور در جمع خبرنگاران به مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران درباره صدرو مجوز برای ارسال یاری های شهرداری تهران به مناطق سیل زده بر اساس خواسته شهردار پایتخت، اشاره نمود و گفت: با هماهنگی استانداران سه استان، تجهیزات به مناطق اعزام می گردد و بر اساس مصوبه روز گذشته شورا که با مبلغ 10 میلیارد تومان به تصویب رسید می توانیم کمبود تجهیزات را جبران کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به احتیاج استان خوزستان به ادوات و ماشین آلات بیان کرد: شهردار تهران اخیراً از استان خوزستان بازدید داشته و استان تعیین تجهیزاتی که احتیاج دارد به تهران اعلام می نماید. بر همین اساس امروز 5 لودر، 3 بیل مکانیکی، 3 جرثقیل، 15 کمپرسی برای حمل خاک و 25 خودرو از یاری های جمع آوری شده از مناطق شهرداری تهران به استان خوزستان ارسال می گردد.

یزدانی با تاکید بر این که تجهیزات به استان های گلستان و لرستان با هماهنگی استانداران ارسال می گردد، گفت: از شهرداری تهران نمایندگانی در این استان ها مستقر هستد و در جلسات مدیریت بحران نیز شرکت می نمایند.

یزدانی ادامه داد: بر اساس تماس تلفنی استاندار گلستان با شهردار، یک تیم مجهز با حضور 150 نیرو و ماشین آلات مناسب برای پاکسازی نهایی به گلستان و شهرهای آق قلا و گمیشان اعزام خواهد شد. با این تیم چند دستگاه خاور و واترجت به استان گلستان ارسال می گردد تا گل و لای خانه ها را جمع آوری نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: همچنین طی 3 الی 4 روز آینده اکیپی با همین شرایط برای پاکسازی به خرم آباد فرستاده خواهد شد.

او درباره نحوه توزیع اقلام در مناطق سیل زده نیز بیان کرد: اقلامی که توسط مناطق جمع آوری می شوند در همان منطقه مورد بازبینی قرار می گیرد و در نهایت به استان تعیین فرستاده می شوند. این اقلام در آنجا با حضور نماینده شهردار تهران و نیروهای هلال احمر توزیع می گردد. ضمن این که شهرداری به هیچ عنوان اقلام دست دوم به این مناطق ارسال نمی نماید.

یزدانی با بیان این که آخرین مرحله در امدادرسانی در مناطق سیل زده بحث نظافت است، توضیح داد: هماهنگی های لازم با استان ها انجام می گردد و تا زمانی که به تجهیزات شهرداری تهران احتیاج داشته باشند، نیروها و تجهیزات در این مناطق حضور خواهند داشت.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 374

به "اعزام دومین مرحله تجهیزات به استان خوزستان از سوی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام دومین مرحله تجهیزات به استان خوزستان از سوی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید