افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا در کره جنوبی، فرایند نزولی تلفات چین ادامه دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به نوع جدید ویروس کرونا در کره جنوبی، مسئولان درمانی چین از تداوم فرایند نزولی تلفات این ویروس در این کشور خبر دادند.

افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا در کره جنوبی، فرایند نزولی تلفات چین ادامه دارد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک هفته بعد از گزارش اولین ابتلا به کروناویروس جدید در کره جنوبی، تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به بیش از 1100 نفر افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی گزارش داد که با ثبت 169 مورد ابتلای جدید به ویروس کووید19، تا صبح امروز (چهارشنبه) تعداد کل مبتلایان به 1146 نفر رسیده است.

بر اساس آمار اعلامی رسمی کره جنوبی، تا کنون 12 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس جدید جان خود را از دست داده اند.

به نوشته یونهاپ، مسئولان درمانی کره جنوبی انتظار دارند تعداد مبتلایان به این بیماری طی روزهای آینده نیز جهشی تصاعدی داشته باشد زیرا احتمال شیوع این ویروس در جمع 210 هزار نفری پیروان یک کلیسای مسیحی در این کشور بسیار بالاست.

ارتش آمریکا نیز بامداد امروز اعلام نموده بود یک نظامی آمریکایی حاضر در کره جنوبی به کووید19 مبتلا شده است.

از سوی دیگر خبرنگار شبکه تلویزیونی کان در صفحه توئیتر خود نوشت که آزمایش ابتلای منشی معاون شهردار دئگو به کرونا مثبت اعلام شده و این در حالی است که او روز گذشته در جلسه ای با حضور مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی شرکت داشت.

تصویری از نشست مذکور

بر این اساس، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی توصیه نموده تمام کسانی که در نشست روز گذشته حاضر بودند، قرنطینه خانگی شوند.

با این حال همزمان با افزایش تعداد مبتلایان و تلفات این ویروس جدید در کره جنوبی، مسئولان درمانی از چین اما از تداوم فرایند نزولی و کاهش کسانی که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند، خبر می دهند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام نمود طی 24 ساعت گذشته 406 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و همچنین 52 مبتلای دیگر جان خود را از دست دادند که یک فرایند کاهشی را در نرخ مرگ ومیر نشان می دهد.

بدین ترتیب، با احتساب این آمار، تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 78064 نفر و تعداد تلفات به 2715 نفر رسید.

ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) خانواده ای از ویروس ها هستند که بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می گردد.

ویروس کووید19، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه های هوایی شُش ها از مایع میان بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی رسد و در صورت عدم رسیدگی به موقع بیمار با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3353

به "افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا در کره جنوبی، فرایند نزولی تلفات چین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا در کره جنوبی، فرایند نزولی تلفات چین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید