اقلیت های ملی آمریکا از پیشرفت دانشگاهی محرومند

به گزارش پرسینا بلاگ، نتایج یک گزارش حاکی از آن است که نگرش های علمی موجود در دانشگاه های آمریکا مانع پیشرفت دانشجویان اقلیت های ملی می گردد.

اقلیت های ملی آمریکا از پیشرفت دانشگاهی محرومند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تایمز هایر اجوکیشن، نتایج یک گزارش حاکی از آن است که نگرش های علمی موجود در دانشگاه های آمریکا مانع پیشرفت دانشجویان اقلیت های ملی می گردد.

آنالیز ها بیانگر آن است هنگامی که دانشجو از اقلیت ها باشد، باور استاد نسبت به شکاف توانایی های دانشجو بیش از دو برابر می گردد.

محققان دانشگاه ایندیانا با آنالیز 150 نفر از اعضای هیئت علمی و با استفاده از اطلاعات 15 هزار دانشجو متوجه شدند که مشکل دیگری علاوه بر کمبود مالی، اجتماعی و ساختاری مانع پیشرفت دانشجویان از اقلیت های قومی در دانشگاه می گردد.

این پژوهش تأکید می نماید، رفتارهای تبعیض گرایانه موجب کاهش انگیزه این دسته از دانشجویان می گردد؛ ضمن اینکه اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد و امید به ادامه تحصیل و کسب صندلی اجتماعی را می کاهد.

آمارها نیز حاکی از آن است که شکاف در موفقیت دانشجویان سفیدپوست و آسیایی نسبت به سایر دانشجویان اقلیت قومی تقریبا دو برابر است و دانشجویان اقلیت قومی سهمی از صندلی های علمی ندارند.

انتهای پیغام/

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 104

به "اقلیت های ملی آمریکا از پیشرفت دانشگاهی محرومند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیت های ملی آمریکا از پیشرفت دانشگاهی محرومند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید