امتیازهای حیاتی که منصوریان از برانکو گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، مربی جوان ذوب آهن گرچه برای موفقیت تیم خودش کوشش می نماید اما پیروزی او در این بازی، بهترین هدیه برای آبی پوشان تهران، پرشورهای تبریز، طلایی پوشان زاینده رود و پدیده ای به نام پدیده مشهد خواهد بود.

امتیازهای حیاتی که منصوریان از برانکو گرفت

امتیازهای حیاتی که منصوریان از برانکو گرفت

علیرضا منصوریان یکی از سه مربی لیگ رجحان است که دو بار توانسته برانکو را شکست دهد. برد اول همراه با نفت تهران در مقابل انبوه تماشاگران پرسپولیس در آزادی که مانع از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر پانزدهم شد و بهترین فرصت برای قهرمانی را به تیم محبوبش، یعنی استقلال، هدیه کرد. هرچند آبی پوشان هم نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده نمایند. دومین برد منصوریان هم در اواخر همان سال 1395 در دربی تهران حاصل شد که در یک نیمه توانست سه بار دروازه تیمی را باز کند که هفته های طولانی دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

در دور رفت فصل جاری لیگ برتر که منصوریان به تازگی راهنمایی اصفهانی ها را بر عهده گرفته بود، پرسپولیس برانکو پس از چهار بازی، خاتمه پیروز شد علیرضا منصوریان را مغلوب کند. در ششمین مصاف منصوریان با برانکو، مربی جوان ذوب آهن گرچه برای پیروزیت تیم خودش کوشش می نماید اما پیروزی او در این بازی، بهترین هدیه برای آبی پوشان تهران، پرشورهای تبریز، طلایی پوشان زاینده رود و پدیده ای به نام پدیده مشهد خواهد بود.

160 - 2

از وبلاگ شامپو دیدن فرمایید.
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 378

به "امتیازهای حیاتی که منصوریان از برانکو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیازهای حیاتی که منصوریان از برانکو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید