انجام کاری غیرقانونی در حق علی دایی

به گزارش پرسینا بلاگ، پس از صدور حکم شرایط فدراسیون فوتبال درباره مطالبات علی دایی از باشگاه سایپا و در ادامه تایید رای در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، به خاطر اجرا نشد رای مذکور، فدراسیون فوتبال طی نامه ای به باشگاه سایپا بیان کرد پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه بسته شده است. با این حالا به نظر می رسد سایپایی ها بدون اینکه رضایت علی دایی را جلب نمایند، با قرار ضمانت در کمیته شرایط مشکل نقل وانتقالاتی خود را حل نموده است. البته این موضوع را علی دایی رد می نماید و می گوید کمیته شرایط تا رضایت شاکی نباشد حق چنین کاری را ندارد.

انجام کاری غیرقانونی در حق علی دایی

در همین باره علی دایی در مصاحبه با ایسنا، اظهار کرد: طی هفته های اخیر، بهنام ابوالقاسم پور، وحید شمسایی و فراز کمالوند با من تماس گرفتند تا رضایت بدهم، اما من گفتم هر زمانی حق و حقوق من بر اساس رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پرداخت شد رضایت می دهم. از رای کمیته استیناف 9 ماه می گذرد. آیا یک نفر آمد با من صحبت کند؟ بیش از دو سال است که من از باشگاه سایپا طلبکار هستم، در آن موقع دلار 12هزار و 500 تومان بود، اما الان نزدیک به 27 هزار تومان است.

وی اضافه نمود: چه فرصتی می خواهید به سایپا بدهم؟ بیشتر از دو سال صبر کردم باز هم فرصت بدهم؟ ارزش پول من نصف شده است. چرا باید رضایت بدهم؟

دایی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا برای باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی خود در سازمان لیگ چک ضمانت گذشته است یا خیر، گفت: سازمان لیگ نمی تواند درباره حق من تصمیم بگیرد و چنین کاری کند. چنین کاری غیر قانونی است. آقایان باید پول من را پرداخت نمایند. مگر من با کمیته شرایط و یا سازمان لیگ قرارداد بسته بودم؟ من با باشگاه سایپا قرارداد امضا نموده بودم. بیش از دوسال زمان می گذرد و پول من را پرداخت نکردند و تا زمانی که پول من را بر اساس حکم کمیته استیناف پرداخت ننمایند، رضایت نمی دهم. با آقای سراجی هم صحبت کردم و گفتم تا الان کجا بودید؟ وقتی آقای مددی پشت سر من در اخبار 20:30 صحبت می کرد و صحبت های دورغ را گفت، شما کجا بودید؟ یک نفر از شما آمد از من دفاع کند؟ من خودم از حق و حقوقم دفاع می کنم و کسی هم کنارم نیست. اول و آخر خدا را دارم و از حق و حقوقم دفاع می کنم و با هیچکس هم کاری ندارم. این حق و حقوق من و خانواده من است.

وی بعلاوه گفت: عملکرد من در سایپا تعیین است و همه دیدند برای این تیم چه کار کردم و وقتی جدا شدم چه اتفاقاتی برای سایپا رخ داد. مردم همه چیز را می دانند. آقای سراجی آمد چک شخصی خودش را به من بدهد، من قبول نکردم و گفتم چک شما به چه درد من می خورد؟ چک بانکی بیاورد و حق و حقوق من را بدهید تا من رضایت بدهم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7858

به "انجام کاری غیرقانونی در حق علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام کاری غیرقانونی در حق علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید