اندی سرکیس ونوم 2 را کارگردانی خواهد نمود

به گزارش پرسینا بلاگ، اندی سرکیس بازیگر و کارگردان بریتانیایی با شرکت سونی به توافق رسیده تا وظیفه کارگردانی فیلم سینمایی ابرقهرمانی ونوم 2 (Venom 2) را برعهده بگیرد. ونوم 2 دنباله ای بر فیلم ونوم که سال گذشته منتشر شد و در باکس آفیس درخشش قابل توجهی داشت.

اندی سرکیس ونوم 2 را کارگردانی خواهد نمود

علاوه بر سرکیس، کارگردانانی چون روپرت وایت سازنده ظهور سیاره میمون ها (Rise of the Planet of the Apes) و تراویس نایت کارگردان فیلم علمی- تخیلی و اکشن بامبلبی (Bumblebee) هم از دیگر گزینه هایی بودند که در ماه جاری برای ساخت این اثر با سونی مذاکره کردند.

قسمت اول مجموعه ابرقهرمانی ونوم را روبن فلیشر کارگردانی نموده بود. هنرمندی که سال جاری کمدی ترسناک سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap) را برای اکران آماده می نماید و به دلیل مشغولیت در این پروژه نمی تواند در ساخت قسمت جدید نقش ایفا نماید.

طبق اطلاعاتی که در حال حاضر از پروژه ساخت ونوم 2 در اختیار داریم می دانیم که سونی امیدوار است فیلم برداری این اثر ابرقهرمانی را در پاییز سال میلادی جاری آغاز کند. برای ساخت ونوم جدید تام هاردی بازیگر اصلی فیلم قبلی هم باز خواهد گشت تا مجددا به ایفای نقش در این مجموعه بپردازد.

سال گذشته پیروزیت فیلم سینمایی ونوم تا حد زیادی ناظران را شگفت زده کرد. گرچه پیش بینی می شد این اثر سینمایی از نظر تجاری پیروزیت آمیز باشد اما فروش فیلم فراتر از حد انتظارات بود. ونوم پیروز شد در گیشه های داخلی ایالات متحده آمریکا 213 میلیون دلار بفروشد و فروش در سراسر دنیا را به 855 میلیون دلار برساند.

شایعات بیشتر درباره ساخت قسمت جدیدی از مجموعه ونوم زمانی قوت گرفت که سونی اظهار داشت فیلم جدیدی را از دنیا مارول در اکتبر سال 2020 اکران خواهد نمود. همین موضوع باعث شد شیفتگان فیلم های ابرقهرمانی آغاز به مطرح کردن حدس و گمان های خود نمایند. با توجه به اینکه تاریخ اعلام شده از نظر ماه اکران با تاریخ اکران قسمت اول مجموعه شباهت داشت بسیاری حدس زدند این فیلم دنباله قسمت اول خواهد بود.

سرکیس که کارگردانی ونوم 2 را برعهده خواهد داشت بیشتر برای بازی در مجموعه ارباب حلقه ها و فیلم سینمایی ظهور سیاره میمون ها شناخته می شد. او در سال های اخیر فعالیت در حوزه کارگردانی را جدی تر گرفته و موگلی: افسانه جنگل (Mowgli: Legend of the Jungle) را برای شبکه نت فلیکس کارگردانی نموده است. از دیگر آثار او می توان به فیلم سینمایی نفس بکش (Breathe) با بازی اندرو گارفیلد اشاره نمود که سال 2017 اکران شد اما نتوانست پیروزیت تجاری خاصی کسب کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1052

به "اندی سرکیس ونوم 2 را کارگردانی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندی سرکیس ونوم 2 را کارگردانی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید