اپلیکیشن یادآوری تاریخ، برای آنهایی که مشغله های زیادی دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، حال، نکتۀ دیگری را باید گوشزد کرد و آن اینکه، دل مشغولی ها و ازدحام زندگی امروزی، آن قدر زیاد است که امکان دارد ما مهم ترین تاریخ های زندگی مان یا حتی مناسبت های مهم را از یاد ببریم و فراموش کنیم؛ اما اصلا نگران نباشید! با یادمه، تمام دلواپسی هایتان ته خواهد کشید! تیم یادآوری یادمه آمده تا تمام روزهای مهم و قابل توجه زندگی شما ر ا به شما یادآوری کنید.

اپلیکیشن یادآوری تاریخ، برای آنهایی که مشغله های زیادی دارند

یادآوری یادمه چه می نماید؟

یادآوری یادمه، با هدف ارتقا فرهنگ مهر و مهرورزی، تمام کوشش خود را به کار بسته تا هیچ روز مهمی در تقویم، از قلم نیفتد و هر روزی با هر مناسبتی، در زمان مقرر خود به شما یادآوری گردد.

از تاریخ های بسیار مهم زندگی شما، مانند تاریخ سالروز تولد و سالگرد ازدواج و سالگرد آشنایی گرفته (تقویم یادآوری مناسبت ها در تقویم شخصی)، تا مناسبت های شمسی، مناسبت های قمری و مناسبت های میلادی، با یادآور یادمه، فراموش نشدنی است؛ به عبارتی، با تقویم یادآوری یادمه، شما یک تقویم تمام عیار خواهید داشت!

یادآوری تاریخ

در تقویم یادآوری یادمه که تمرکز آن بر یادآوری تاریخ مورد نظر شماست، شما قادرید هر روزی را که مد نظرتان است، به هر شخصی که دلتان می خواهد، تبریک یا تسلیت بگویید و هرگز زمان مورد نظر را از خاطر نبرید. در یادآوری یادمه، شما ابتدا ثبت نام و تعیینات خود را در این سایت ثبت می کنید؛ سپس تاریخ مورد نظرتان را که نمی خواهید آن را از یاد ببرید و قصد دارید به شخص مورد نظرتان تبریک بگویید یا با او احساس همدردی داشته بدهید، وارد می کنید. این گونه، متن مورد نظر ، در روز تعیین به شخص مورد نظرتان ارسال می گردد؛ همچنین، یک نکته و قابلیت مهم در یادمه این است که شما می توانید تاریخ مورد نظر به خود را نیز ثبت کنید، تا به شما هم یادآوری گردد که چنین روزی، پیغام تبریک یا همدردی با این متن برای شخص خاصی ارسال نموده اید؛ به عبارتی ، در یادآوری یادمه ، هم می توانید به خودتان یادآوری کنید، هم فقط به شخص مورد نظرتان ؛ هم به هر دوی شما به طور هم زمان!

با یادمه چه نوع پیغام هایی می توانید ارسال کنید ؟

در یادآوری یادمه، دو قابلیت ارسال پیغام وجود دارد، ابتدا اینکه شما می توانید پیغام های از پیش طراحی شدۀ یادمه را که با زبان های متفاوت تعبیه شده است (صمیمی ، محبت آمیز، رسمی، غیر رسمی، عاشقانه و ...)، انتخاب کنید و بدون هزینه در چندین نوبت ابتدایی ، و هزینه ای اندک پس از اتمام سقف رایگان، برای شخص مورد نظرتان ارسال کنید یا با پرداخت هزینه ای مناسب، در ستونی خاص، پیغام دلخواه خود را با کاراکتری محدود ، به فرد مورد نظرتان ارسال کنید و هرآنچه در قلب و ذهنتان می گذرد را با زبان خودتان برای شخص مورد نظرتان بنویسید.

اپلیکیش یادمه

نکتۀ دیگری که یادمه در نظر گرفته و کار شما را آسان تر نموده ، ایجاد اپلیکیشن یادمه است. در این اپلیکیشن، شما قادرید تمام آنچه را احتیاج دارید در آن اعمال ، و تمام تاریخ ها را برای یادآوری انتخاب کنید.

به عبارتی، اپلیکیش یادمه یا همان یادآور اندروید یادمه یک تقویم بی کم و کاست و استخوان دار برایتان به شمار می آید که شما را از هر تقویم مناسبتی دیگری بی احتیاج می نماید!

در آخر

تبریک و یادآوری به عزیزانمان و کسانی که برای ما ارزشمند هستند، به آن ها نیز نشان می دهد که برایمان نقش مهمی در زندگی مان دارند. گاه حتی با با یک پیغام کوتاه نیز می توان نشان داد که چقدر یک نفر برایمان اهمیت دارد و همواره احتیاج به خرید کادوهای گران قیمت یا انجام رفتارهای پیچیده نیست. برای ابراز احساسات قلبی و نشان دادن آنچه درون ما می گذرد، حتی یک جمله و سورپرایز کردن عاطفی هم می تواند غوغا کند!

یادمه ، یادشه که این روزها، زندگی مدرن و سر مشغولی های روزمره ممکن است بسیاری از چیزهایی را که دلتان نمی خواهد فراموش کنید را نیز از خاطر ببرد؛ پس تمام کوشش خود را به کار بسته و تقویم کامل و بی نقصی از تمام مناسبت های باستانی، ملی، مذهبی و جهانی را فراهم آورده تا شما بدون وقت صرف کردن برای یافتن هر روز خاصی که در ذهن دارید، تاریخ مورد نظرتان را بیابید و به فرد مورد نظرتان یادآوری کنید که چنین روزی را به خاطر دارید و به یاد او بوده اید. با یادآوری یادمه ، هرگز هیچ تاریخی را فراموش نخواهد نمود. یادمه شما را در مقابل تمام غفلت های محتمل زندگی تان ، مسلح خواهد نمود!

یادمه، سبزی لحظات شما را یادشه و مانایی و ماندگاری را برایتان آرزومند است!

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5994

به "اپلیکیشن یادآوری تاریخ، برای آنهایی که مشغله های زیادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن یادآوری تاریخ، برای آنهایی که مشغله های زیادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید