این گوشی میان رده هواوی از دوربین چهارگانه بهره می برد

به گزارش پرسینا بلاگ، سال گذشته، گوشی هواوی P20 لایت مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت و فروش بسیار خوبی داشت. به همین خاطر طبیعی بود که هواوی جانشین آن یعنی P30 لایت را روانه بازار می کند. حالا به نظر می رسد برای اینکه شرکت مذکور بتواند بار دیگر از موفقیت P20 لایت بهره ببرد، می خواهد مدل جدیدی از آن را در بازار عرضه کند.

این گوشی میان رده هواوی از دوربین چهارگانه بهره می برد

این محصول که مدل 2019 گوشی P20 لایت است، ظاهرا به زودی عرضه می شود و بار دیگر مجهز به نمایشگر 5.84 اینچی LCD است. البته این بار به جای بهره گیری از بریدگی نمایشگر، شاهد تعبیه حفره نمایشگر خواهیم بود. مانند مدل اصلی، بر اساس تصاویر منتشر شده می توانیم بگوییم که این گوشی هم مجهز به پنل پشتی شیشه ای است و حسگر اثر انگشت هم در این پنل تعبیه شده. اما در کنار این موارد، شاخص ترین ویژگی این گوشی، استفاده از 4 دوربین اصلی به جای 2 دوربین است. هنوز در رابطه با جزئیات این دوربین ها نمی توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم، ولی ظاهرا شاهد دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی و یک دوربین ToF خواهیم بود.

در ضمنً قلب تپنده این گوشی، به جای کایرین 659، مدل بسیار جدیدتر آن یعنی کایرین 710 است. در کنار این تراشه، هواوی 4 گیگابایت حافظه رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در نظر گرفته. این گوشی از همان ابتدا از اندروید پای بهره می برد و انرژی آن هم از طریق یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

هنوز معلوم نیست که دقیقا این گوشی میان رده جذاب چه زمانی روانه بازار می شود. ولی در هر صورت می توانیم انتظار عرضه آن را در رنگ های مشکی، آبی و قرمز داشته باشیم و گویا قیمت پایه آن هم 313 دلار خواهد بود.

منبع: Phone Arena

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 508

به "این گوشی میان رده هواوی از دوربین چهارگانه بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی میان رده هواوی از دوربین چهارگانه بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید