بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت

به گزارش پرسینا بلاگ، دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت

به گزارش ایسنا؛ حسین ناصرخاکی روز سه شنبه 29 مهرماه با اعلام خبر بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری مشکین دشت گفت: طبق گزارش های واصله و رصد اطلاعاتی صورت گرفته دستور قضایی بازداشت مسئول سابق پلیس ساختمان شهرداری مشکین و دو نفر از کارکنان این مجموعه به اتهام اخذ رشوه و دلالی برای دریافت آن صادر شد.

وی اضافه نمود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد 30 سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش 200 میلیون تومان، 5 میلیون تومان وجه نقد و شمش 30 گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

دادستان فردیس با بیان اینکه همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت هستند گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار گرفته است و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

وی از احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده گفت و توضیح داد: دادستانی فردیس در راستای فساد زدایی و مبارزه با مفسدین هیچ مماشاتی نداشته و با هر فرد و مسئولی که به جای خدمت به مردم مرتکب فساد گردد با قاطعیت برخورد خواهد نمود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5540

به "بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین دشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید