بانوان کاراته به اردو باز می گردند، همکاری دوباره قاسمی و خوش قدم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان هفته گذشته به دلیل مثبت شدن تست کرونا سمانه خوش قدم تعطیل شد که با منفی شدن تست دوم وی، اردوی این تیم از سر گرفته خواهد شد.

بانوان کاراته به اردو باز می گردند، همکاری دوباره قاسمی و خوش قدم

بر همین اساس مرحله سوم اردوی این تیم با رعایت پروتکل های بهداشتی از فردا دوشنبه 6 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات شروع خواهد شد.

حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا یاوری، فاطمه سعادتی، لیلا برجعلی و مبینا حیدری ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که به این اردو دعوت شده اند.

در مرحله سوم اردو تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی شروع خواهند کرد.

ضمن اینکه با تصمیم کادر فنی تیم ملی، فاطمه قاسمی که در رقابتهای جوانان و امید دنیا سال 2017 با خوش قدم همکاری داشت، همکاری خود را با وی از سر گرفته و به عنوان مربی به تیم ملی اضافه و تمرینات تیم ملی را زیر نظر خواهد داشت.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان عصر فردا دوشنبه وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از سه شنبه شروع گردد. این مرحله از اردو تا 13 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کاراته بانوان کشورمان از روز سه شنبه تمرینات خود را دو نوبت صبح و عصر شروع خواهند کرد.

سومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت های کاراته وان استانبول و مراکش که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6581

به "بانوان کاراته به اردو باز می گردند، همکاری دوباره قاسمی و خوش قدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان کاراته به اردو باز می گردند، همکاری دوباره قاسمی و خوش قدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید