با تور مجازی از موزه لوور، بزرگترین موزه هنر دنیا تماشا کنید

به گزارش پرسینا بلاگ، در جدیدترین قسمت از سری مطالب بازدید مجازی از موزه ها، به پاریس می رویم و از موزه لوور تماشا می کنیم.

با تور مجازی از موزه لوور، بزرگترین موزه هنر دنیا تماشا کنید

موزه لوور (Louvre Museum / Musée du Louvre) یکی از بزرگ ترین و مهم ترین موزه های دنیا است. این موزه که بزرگ ترین موزه هنری فرانسه و یکی از مهم ترین ساختمان های تاریخی این کشور محسوب می گردد، در شهر پاریس واقع شده است.

علت نام گذاری این موزه به این علت است که مقامات فرانسوی موزه نام برده را در قلعه لوور بنا نموده اند. ساخت این قلعه در اواخر قرن 12 و تا اوایل قرن 13 میلادی به دستور فیلیپ دوم شروع شد. با گذر روزها و سال ها، تغییرات مختلفی در ساختار این قلعه پدید آمد تا اینکه امروز، می بینیم یکی از پربازدیدترین و تاریخی ترین موزه های دنیا در این کاخ باشکوه برپا شده است. در این مطلب، به پاریس می رویم تا از موزه لوور تماشا کنیم؛ همراه ما باشید

کمتر کسی پیدا می گردد که کتاب تاریخ را خوانده باشد و نام این موزه را ندیده باشد یا نام آن به گوشش آشنا نباشد. در این موزه چیزی بالغ بر 38 هزار اثر هنری مختلف و متنوع مربوط به دوره پیش از تاریخ تا همین قرن 21 موجود است. تمامی این آثار در فضایی بالغ بر 72 هزار متر مربع جمع آوری شده اند. این موزه در سال 2017 میلادی توانست جمعیتی حدود 8.1 میلیون نفر را به خود جذب کند و قسمتی مهم از لیست پربازدیدترین موزه های دنیا را به خودش اختصاص دهد.

از سال 1731 میلادی تا به امروز، موزه لوور به عنوان یک موزه عمومی فعالیت های خود را برنامه ریزی نموده و روی مواردی مثل هنر، تاریخ بشر و فرهنگ متمرکز بوده است. در این موزه آثاری ارزنده همانند تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی، لوح حمورابی و قسمتی بزرگ از اشیای باارزش تمدن های اسلامی به خصوص کشور خودمان، نگهداری می شوند. به وسیله تور مجازی موزه لوور می توانید به صورت مجازی از بزرگ ترین موزه هنر دنیا بازدید کنید و به گردش در آن بپردازید.

منبع: کجارو / youvisit.com / کجارو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8013

به "با تور مجازی از موزه لوور، بزرگترین موزه هنر دنیا تماشا کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با تور مجازی از موزه لوور، بزرگترین موزه هنر دنیا تماشا کنید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از موزه لوور، بزرگترین موزه هنر دنیا تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید