بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

به گزارش پرسینا بلاگ، مدت زمان زیادی تا رونمایی گوگل از نسخه یازدهم سیستم عامل محبوب، اندروید نمانده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی چشم به دریافت این بروزرسانی داشته باشند. شیائومی و اوپو کمپانی هایی بودند که با افتخار اقدام به ارائه لیست دستگاه های دریافت کننده بتای اندروید 11 کردند اما بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو توسط وان پلاس در دست اتمام است و بزودی کاربران دارنده این دو تلفن همراه قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود.

بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

البته این مورد را باید در نظر داشته باشید که این بروزرسانی برای تمام کاربران نخواهد بود و همانطور که از اسمش پیدا است، برای کاربران عضو دسته Beta خواهد بود. درحال حاضر وان پلاس به آرامی درحال انتشار بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو است و تعداد محدود کمی از تست کنندگان این کمپانی اقدام به دریافت این بروزرسانی کرده اند.

دلیل تعداد کم تست کنندگان، وجود مسائل بسیار زیادی است که درحال حاضر وان پلاس درحال دست و پنجه نرم کردن با آن ها است. یکی از مسائلی که برای خیلی از تست کنندگان پیش آمده، خطر از بین رفتن دستگاه به طور کامل از بخش نرم افزاری است اما مابقی موارد با وجود اینکه دستگاه شما را ناقص می کنند، ریسک شدیدی همانند مورد اول نخواهد داشت.

بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و مسائلی که به همراه دارد !

از جمله مسائلی که تا به کنون توسعه دهندگان به آن برخوردند، اجرا نشدن دستیار صوتی گوگل، فعال نشدن و غیرفعال بودن قابلیت بازگشایی دستگاه با چهره از داخل تنظیمات، مسائل Video Call و همچنین مسائلی در UI که به وجود آمده باعث شده است تا خیلی از کاربران برای استفاده از این بتا دست نگه دارند. با این وجود هنوز هم تعداد نسبتا زیادی از افراد هستند که اقدام به نصب این بروزرسانی توسط عضو شدن در حلقه Beta می کنند تا طعم تمام ویژگی های جدید اندروید 11 را بر روی دستگاه وان پلاس 8 و یا وان پلاس 8 پرو را حس کنند.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4630

به "بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید