برخورداری سیستان و بلوچستان از ارزش های خاص گردشگری

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: سیستان و بلوچستان یکی از استان های غنی کشور به لحاظ داشته های فرهنگی، باستانی، صنایع دستی و گردشگری است.

برخورداری سیستان و بلوچستان از ارزش های خاص گردشگری

از سفر با تور نوروزی کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

علیرضا زاهدای درگفت و گو با خبرنگاران، بیان نمود: تنوع قومی و مذهبی تعامل فرهنگی بسیار مناسب و زیبایی را در استان خلق نموده که خود گواهی بر تمدن و فرهنگ غنی و قوی یکایک اقوام ایرانی در همزیستی، احترام به انسانها و اندیشه هایشان است.

وی در ادامه اضافه نمود: استان سیستان و بلوچستان در برگیرنده با ارزش ترین، اصیل ترین و زیباترین جاذبه های معماری و تاریخی بوده و از ارزشهای خاص گردشگری برخوردار است.

زاهدی بیان نمود: گل فشان های دیدنی استان، تالاب های متعدد، دریاچه های مشهور، چشمه های آب معدنی پرشمار، آتشفشان های بزمان و تفتان، غروب زیبای دریای عمان و حرکت تپه ای ماسه ای از جمله مناطق گردشگری طبیعی خاص استان به شمار می رود.

به گفته وی از جمله مناطق زیبای استان غار لادیز است که در فاصله 100 کیلومتری شهر زاهدان و در 10 کیلومتری شهر میرجاوه واقع شده است که این منطقه دارای آبشار و چشم اندازهای زیبا با پوشش گیاهی غالب گز می باشد.

زاهدی گفت: در حال حاضر با توجه به کیفیت خوب و بالای آب غار لادیز، این آب مورد استفاده شرب و کشاورزی اهالی و ساکنین لادیز و میرجاوه قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3080

به "برخورداری سیستان و بلوچستان از ارزش های خاص گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری سیستان و بلوچستان از ارزش های خاص گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید