بعضی دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی هستند، سرباز سرمربی هستیم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز یکشنبه 29 فروردین ماه وارداردوهای تیم ملی شد تا تمرینات با حضور او پیگیری گردد.

بعضی دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی هستند، سرباز سرمربی هستیم

بزرگ جزیده دستیار ایرانی الکنو در تبادل نظر با خبرنگاران درباره تمرینات تیم ملی والیبال گفت: اردوها به خوبی پیش می رود. با توجه به صحبت هایی که الکنو در وبینار داشت، همان برنامه ها در اردو در حال پیاده شدن است. منتظریم لژیونرها نیز وارد اردو شوند تا شرایط بهتر پیش برود.

وی تأکید کرد: تمرینات به خوبی دنبال می گردد. در هفته ابتدایی تمرکز بر کارهای بدنسازی بود و در حال حاضر نیز کار هماهنگی، سیستم های دفاع و توپ گیری را انجام می دهیم. الکنو در جزئیات در سطح بالا به خوبی پیش می رود.

مربی تیم والیبال در پاسخ به این سوال که الکنو در حال آموزش تکنیک های پایه نیز هست؟ گفت: همه مربیان جهان با توجه به دیدگاه و ذهنیت خودشان این کار را انجام می دهند. متأسفانه بعضی روی این موضوعات مانور می دهند. الکنو 30 ثانیه یک موضوع را شرح داد و هیچ ایرادی ندارد. بارها رخ داده که من نیز به یکی از بازیکنان باتجربه خودم در تمرینات باشگاهی، موضوعی را گوشزد کردم.

دستیار ایرانی الکنو درباره استفاده از مربیان ایرانی در تمرینات نیز اظهار داشت: مربیان وظیفه دارند اهداف سرمربی را دنبال نمایند. یک عده به دنبال حاشیه سازی هستند و نمی دانیم هدفشان چیست. ما به عنوان دستیار به تیم ملی یاری می کنیم. ما در خدمت تیم ملی و سرمربی هستیم و هر کجا که احتیاج باشد یاری خواهیم کرد. من نیز بارها در تمرینات باشگاهی ام از دستیارانم این چنین استفاده کردم.

جزیده تأکید کرد: این که بخواهیم شأن مربی ایرانی را با این کارها هدف قرار دهیم، دور از عقلانیت است. همه سرباز تیم ملی هستیم. تیم ملی سرمربی دارد و هر کجا که درخواست کند از او اطاعت خواهیم کرد.

وی یادآور شد: باید این فلسفه از ایران برداشته گردد که همه روی میز باشیم. باید پای کار بیاییم و همه جوره به تیم ملی یاری کنیم. اگر ما به عنوان مربی در عمل نباشیم، پیشرفت نخواهیم کرد و این دور از عقلانیت است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7050

به "بعضی دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی هستند، سرباز سرمربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی هستند، سرباز سرمربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید