بسته های متنوعی به سرمایه گذاران کرمان ارائه می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمان گفت: برای احداث هتل های چهار و پنج ستاره در استان نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم.

بسته های متنوعی به سرمایه گذاران کرمان ارائه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کرمان، فریدون فعالی در دیدار با فرماندار شهرستان بم بیان کرد که مدیریت در صنعت گردشگری استان نیازمند روابط بین دستگاهی و اراده همگانی است.

او اضافه کرد: باید با مدیریت منابع و چگونگی استفاده از ظرفیت های موجود در بخش گردشگری، استان به سوی افقی امیدبخش قدم برداریم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمان با بیان این که بهره برداری از پروژه های اولویت دار بخش های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار است، گفت: در حال حاضر تمام تمرکز این اداره بر روی سرمایه گذاری در پروژه های شاخص، با همکاری فرمانداران و مدیران مرتبط در شهرستانهای مختلف کرمان است.

او با بیان این که با آغوش باز از سرمایه گذاران صنعت گردشگری استقبال می کنیم، اظهار کرد: به زودی بسته های سرمایه گذاری متنوعی را برای پیشنهاد به سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری کرمان آماده خواهیم کرد و در تلاشیم با حذف بروکراسی اداری، زمینه هرگونه سرمایه گذاری را در این استان فراهم آوریم.

فعالی با اشاره به این که برای احداث هتل چهار و پنج ستاره، مراکز سرگرمی و تفریحی و همچنین گردشگری سلامت در استان نیازمند سرمایه گذاری هستیم، گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان با در اختیار قرار دادن زیرساخت های لازم تا زمان اجرای پروژه ها آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

او اعلام نمود: شهرستان بم دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی است که همه ساله گردشگران زیادی رابه سوی خود جلب می نماید، امیدواریم با تهیه و اجرای طرح جامع گردشگری شرق استان کرمان توسط فرمانداری این شهرستان به اهداف عالی در این حوزه دست پیدا کند.

تدوین طرح جامع گردشگری شرق کرمان

هادی شهسوارپور فرماندار بم نیز در این نشست به تدوین و آماده سازی طرح جامع گردشگری شرق استان کرمان با موضوع شهرستان بم اشاره نمود و گفت: این طرح دارای مصوبه کارگروه گردشگری استان است، البته به کمیته برنامه ریزی نیز ارسال شده است.

او با بیان این که طرح جامع گردشگری ارگ تاریخی و کویر لوت شهرستان بم نیز در قالب بسته های گردشگری آماده شده است، اظهار کرد: طرح مذکور به صورت پیوست طرح جامع گردشگری شرق استان و به عنوان طرح های اولویت دار تهیه شده است.

شهسوارپور با اشاره به این که در طرح جامع گردشگری شرق استان، تمام ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری منطقه مورد شناسایی قرار گرفته است، توضیح داد: امیدواریم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در مورد معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری بتوانیم به بزرگترین قطب گردشگری تبدیل شویم.

او اعلام نمود: شهرستان بم زیرساخت های گردشگری همچون راه آهن، فرودگاه، مراکز اقامتی و مجتمع های تفریحی و گردشگری را داراست و می تواند پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و باشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 970

به "بسته های متنوعی به سرمایه گذاران کرمان ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های متنوعی به سرمایه گذاران کرمان ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید