بیرانوند: نیامدن طرفداران پرسپولیس به استادیوم، ناراحتم کرد، خودم را بهترین دروازه بان آسیا می دانم

به گزارش پرسینا بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید طرفداران به ورزشگاه بیایند و با دیدن ورزشگاه خالی ناراحت شدم.

بیرانوند: نیامدن طرفداران پرسپولیس به استادیوم، ناراحتم کرد، خودم را بهترین دروازه بان آسیا می دانم

به گزارش ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد یک تیم پرتغالی برای رفتن به لیگ این کشور اظهار کرد: من جایی گفته بودم که پیشنهادی دارم؟ این موضوع را از کسانی که این خبر را منتشر کردند باید پرسید.

نیامدن طرفداران، ناراحتم کرد

بیرانوند درباره بازی امروز تیمش مقابل صنعت نفت نیز گفت: باید چند بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا دوباره مثل تیم سال های قبل بشویم. امروز بازی خوبی کردیم و بعد از گل مان نیز چند موقعیت دیگر داشتیم. نفت تیم خوبی است و می توانست بازی را به وقت اضافی ببرد. تنها چیزی که من را ناراحت کرد، نیامدن طرفداران پرسپولیس است. برای گرم کردن وارد زمین شدم و با دیدن صندلی طرفداران، از پیروانی پرسیدم مگر بازی بدون طرفدار است؟

طرفدار باید به استادیوم بیاید

او اضافه کرد: قبول دارم هوا سرد است، اما وقتی می گوییم یار دوازدهم هر تیمی، طرفداران آن ها هستند، پس باید امروز برای آینده پرسپولیس نگران شویم. دوست ندارم طرفداران در خانه شان بعد از بازی بروند و زیر عکس بازیکنان کامنت بگذارند. دوست دارم بیایند به استادیوم و به تیم یاری نمایند. امید ما به آن ها است. کالدرون امیدش به هوادران است و باید نشان دهیم که پرطرفدارترین تیم آسیاییم.

می توانم برای تک تک طرفداران حاضر در استادیوم لباس بخرم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال اول برانکو در پرسپولیس، استادیوم پر می شد. حالا هم احتیاج به حمایت داریم، اما انقدر امروز طرفداران کمی به استادیوم آمدند که من آن ها را شناختم و فردا می توانم برای شان لباس خریداری کنم. هر کسی من را صدا می کرد سریع او را پیدا می کردم.

بهترین دروازه بان آسیا هستم

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص حضورش در بین 3 نامزد نهایی برترین های آسیا گفت: افتخار بزرگی است و به عنوان سرباز ایران راهی هنگ کنگ می شوم. نماینده مردم در این مراسم هستم. فکر کنم برای اولین بار است که یک دروازه بان جزء 3 نامزد نهایی قرار می گیرد. همین که یکی از 3 نفر برتر قرار گرفتم، یعنی بهترین دروازه بان آسیا هستم. پارسال یک قطری جایزه را دریافت کرد و سال جاری هم یک قطری در کاندیدا های نهایی حاضر است و هر اتفاقی رخ دهد، به آن احترام خواهم گذاشت. این اتفاق بزرگی در زندگی من است و خودم را بهترین دروازه بان آسیا می دانم.

نباید به ویلموتس فشار بیاوریم

بیرانوند درخصوص اتفاقات اخیری که در تیم ملی فوتبال ایران اتفاق افتاده است، گفت: تاج کوشش زیادی کرد که بعد از کی روش یک مربی خوبی را به تیم ملی اضافه کند. ما با مربی بزرگی مثل کی روش مقابل لبنان و ازبکستان هم شکست خوردیم حالا هم نباید روی ویلموتس فشار بیاوریم چرا که او مربی بزرگی است. او ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و به ما احترام می گذارد. اولین مربی است که در هر اردو بازیکن جدید به تیم ملی دعوت می نماید. یعنی لیگ را نگاه می نماید. تاج می تواند بهترین تصمیم را اتخاذ کند. برانکو را هم باید یک ایرانی بدانیم و هر کسی که قرار است سرمربی تیم ملی باشد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2514

به "بیرانوند: نیامدن طرفداران پرسپولیس به استادیوم، ناراحتم کرد، خودم را بهترین دروازه بان آسیا می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: نیامدن طرفداران پرسپولیس به استادیوم، ناراحتم کرد، خودم را بهترین دروازه بان آسیا می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید