بی تفاوتی عجیب صداوسیما به لیگ فوتسال، پخش زنده فقط از یک شبکه!

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر فوتسال ایران به هفته های حساس خود رسیده و رقابت جذاب و نفس گیری بین تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی شکل گرفته است. روز گذشته هفته پنجم از دور پایانی این رقابت ها برگزار گردید و سه تیم مدعی مس سونگون، گیتی پسند و سن ایچ به مصاف حریفان خود رفتند اما از هفت شبکه ممکن در صدا و سیما که قابلیت پخش مسابقات را داشتند، تنها یک بازی و آن هم از شبکه استانی روی آنتن رفت.

بی تفاوتی عجیب صداوسیما به لیگ فوتسال، پخش زنده فقط از یک شبکه!

در این هفته از مسابقات، تیم کراپ الوند میزبان مس سونگون بود، گیتی پسند در کرج به مصاف تیم مقاومت رفت و سن ایچ ساوه هم در خانه خود با فرش آرا مشهد بازی کرد.

ملاقات کراپ با مس تنها مسابقه ای بود که به صورت زنده از شبکه استانی قزوین پخش شد و سایر شبکه ها حتی سهند آذربایجان شرقی هم نسبت به این بازی های حساس بی تفاوت بودند. شبکه سهند باوجود اینکه می توانست طرفداران مس و فوتسال آذربایجان شرقی را با پخش مسابقه سرگرم کند، در همان زمان برنامه بچه ها و نوجوانان را روی آنتن برد.

ظاهراً قرار بود این مسابقه از شبکه ورزش هم پخش بشود اما مسئولان شبکه ورزش اقدام به پخش برنامه آرشیوی فوتسال 2020 و سپس برنامه اینجا ورزش و مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کردند.

شبکه البرز در شرایطی از پخش بازی حساس نماینده این استان به گیتی پسند خودداری کرد که شبکه امید (اصفهان) هم در همان زمان مشغول پخش کارتون بود. البته شبکه اصفهان نهایت همکاری را با باشگاه گیتی پسند در پخش بازی های خانگی این تیم در طول فصل داشته است و در بازی دیروز هم احتمالاً به دلیل نداشتن سیگنال از مبدا قادر به نمایش بازی برای طرفداران گیتی پسند نبوده است.

مسئولان صداوسیمای استان مرکزی هم که نماینده شایسته و قابل احترامی در لیگ برتر فوتسال دارند، بدون توجه به موفقیت ها و صندلی این تیم نسبت به پخش بازی دیروز کم لطفی کردند. سن ایچ که حتی در مقطعی باوجود تیم های مدعی گیتی پسند و مس، صدرنشین لیگ برتر بود روز گذشته در حالی به میدان رفت که در همان زمان شبکه آفتاب (استان مرکزی) در حال پخش برنامه کودک بود!

طرف مقابل تیم سن ایچ، تیم فرش آرا مشهد بود. مسئولان صداوسیمای استان خراسان رضوی هم فرایند مشابهی را در پیش گرفته و در روزی که تیمشان میهمان بود، به پخش گزارش های اجتماعی پرداختند.

بی توجهی صداوسیما به فوتسال مختص این فصل و یک یا دو تیم نیست. سالهاست که صداوسیما پخش فوتسال حتی در مراحل حساس و پایانی را از اولویت خارج نموده و در صورت دریافت مبلغی از باشگاه ها برای پخش مسابقات، حاضر است بازی یک تیم را روی آنتن ببرد.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد برخی از شبکه های استانی برای پخش مسابقات فوتسال که نماینده همان استان هستند و می توانند برای یک یا دو ساعت وقت فراغت طرفدارانشان را پر نمایند، مبلغی بیش از 6 میلیون تومان طلب می نمایند.

نکته عجیب اینجاست که این سیاست حتی با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود تماشاگران به سالن ها تغییری ننموده است و طرفداران تیم ها باید از سایت ها، کانال های تلگرامی و خبرگزاری ها پیگیر نتایج و اتفاقات تیم هایشان باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7038

به "بی تفاوتی عجیب صداوسیما به لیگ فوتسال، پخش زنده فقط از یک شبکه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی تفاوتی عجیب صداوسیما به لیگ فوتسال، پخش زنده فقط از یک شبکه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید