تعبیر خواب تمساح (خزنده آبی)

به گزارش پرسینا بلاگ، به طور کلی دیدن تمساح در خواب و یا تعبیر خواب تمساح آبی بیانگر فردی حیله گر و مکار است که نه دوستانتان از آن سود می برد و نه دشمنان شما.

تعبیر خواب تمساح (خزنده آبی)

سرویس سرگرمی - در کتاب فرهنگ تفسیر رویا تمساح اشاره به ترس از مورد هجوم و یا تحت سلطه قرار دریافت که ممکن است از درون خود شخص و یا مادری مقتدر (که همانا وابستگی درونی شخص به مادرش است) باشد دارد.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب تمساح

دیدن تمساح به گفته معبران غربی دزدی است با خصوصیات حیله گری و مکار بودن. در روبرو با چنین فردی هم دشمنان شما احساس خطر می نمایند و هم دوستانتان و هیچ کدام از این گروه ها احساس امنیت نمی نمایند.

آنلی بیتون می گوید: دیدن تمساح در خواب، علامت آن است که صمیمی ترین دوستان شما را فریب می دهند و دشمنان به شما حمله خواهند کرد.

تعبیر خواب پوست، گوشت و استخوان تمساح

پوست، گوشت و استخوان تمساح نشانه ثروت و اموال دشمن است و دیدن و یا دریافت آن ها در خواب بیانگر بدست آوردن اقتصادی از طرف دشمن است.

تعبیر خواب تمساح آبی

تمساح به دلیل این که در آب زندگی می نماید نشانه فردی است که نه دوست می تواند به آن اعتماد کند و نه دشمن. به گفته منوچهر مطیعی تهرانی باید توجه داشت که سوسمار و بزمچه، بیابانی هستند و با تمساح که آبی است متفاوت می باشند. تمساح در آب زندگی می نماید و شکار خود را نیز در آب های کم عمق می یابد تعبیری دیگر دارد.

تعابیر خواب مرتبط:
  • تعبیر خواب سوسمار
  • تعبیر خواب مارمولک

تعبیر خواب فرار از تمساح

آنلی بیتون می گوید: اگر خواب ببینید بر پشت تمساح پا می گذارید، علامت آن است که احتمالاً به دردسر می افتید و برای رهایی از آن باید کوشش زیادی کنید.

تعبیر خواب حمله تمساح

لیلا برایت می گوید: اگر در خواب تمساح شما را گاز بگیرد، یعنی احتمالاً خطری شما را تهدید می نماید.

تعبیر خواب کشتن تمساح

لیلا برایت می گوید:کشتن تمساح در خواب، نشانه آن است که دشمنان را شکست می دهید.

منبع: setare.com
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5373

به "تعبیر خواب تمساح (خزنده آبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب تمساح (خزنده آبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید