تعبیر خواب سمنو به چه معنایی است؟

به گزارش پرسینا بلاگ، با تعبیر خواب سمنو، تعبیر خواب سمنو دادن و سمنو دریافت (نذری دادن) و تعبیر خواب سمنو با رنگ و بوی غیر معمول همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب سمنو به چه معنایی است؟

تعبیر خواب سمنو

سرویس سرگرمی - سمنو از پیش غذاهایی است که در آخر سال و نزدیک نوروز پخته شده و بیشتر خواب های مرتبط با سمنو در آن برهه زمانی دیده می شوند. این پیش غذای مغذی از شیره جوشانده گندم تشکیل شده که خود نشان دهنده تعبیر مناسب آن در خواب را نشان می دهد. منوچهر مطیعی تهرانی گوید پختن سمنو اقدام به کار نیکی است که هم سود آن به بیننده خواب می رسد و هم عاید دیگران می شود و به خصوص همراه خویش روزی حلال و معاش پاک می آورد.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب سمنو دادن و سمنو دریافت (نذری)

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر از کسی سمنو گرفتید او شما را نعمت می دهد و اگر شما به کسی در خواب سمنو دادید از جانب شما به او نعمت می رسد.

تعبیر خواب سمنو با رنگ غیر طبیعی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: فقط وقتی خوب نیست که سمنو رنگ یا عطر و بوی طبیعی نداشته باشد. مثلاً اگر سمنو بپزند یا ظرفی سمنو داشته باشید و ملاحظه کنید که سمنوی شما سرخ یا سبز و آبی و یا زرد است خوب نیست، در حالتی که سمنو باید شکلاتی رنگ باشد در چنین صورتی غم و رنج و اندوه می رسد. عطر و بوی غیر معمول نیز همین تعبیر را دارد.

منبع: setare.com
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5616

به "تعبیر خواب سمنو به چه معنایی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب سمنو به چه معنایی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید