تقدیر معاون وزیر ورزش از اقدام انسان محبت آمیز فدراسیون نجات غریق

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، معاونت وزارت ورزش و جوانان نقش فدراسیون در یاری رسانی به سیل زدگان در بهار 98 را یک حرکت انسان محبت آمیز و ارزشمند توصیف کرد و گفت: مسرور هستیم که جامعه ورزش در یاری رسانی به هموطنان سیل زده کشورمان روسفید بیرون آمد به خصوص فدراسیون نجات غریق و غواصی که در این امر نقش پررنگی داشت.

تقدیر معاون وزیر ورزش از اقدام انسان محبت آمیز فدراسیون نجات غریق

سیدعبدالحمید احمدی شرایط فدراسیون نجات غریق با سایر فدراسیون ها را متفاوت دانست. وی در این باره گفت: شرایط این فدراسیون با دیگر فدراسیون ها کاملا متفاوت است چراکه فدراسیون نجات غریق و غواصی در جهت امداد و نجات مردم تلاش و تلاش می نماید و انتظار هم می رود که در این خصوص اهتمام بیشتری نیز داشته باشد.

وی توضیح داد: آمار کاهش غرق شدگان طی سال های اخیر نشان از تلاش و حضور به موقع منجیان غریق در مناطق حادثه خیز دارد و گواه این است که در این خصوص وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام می دهند.

دکتر احمدی همچنین با اشاره به توجه فدراسیون به حوزه بانوان گفت: در این فدراسیون شاهد این هستیم که به حوزه بانوان توجه ویژه ای می شود و انتظار هم می رود که از این منظر فرصت برابری ایجاد شود.

وی در انتها فعالیت فدراسیون در حوزه غواصی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده البته نباید فراموش کرد که غواصی صرفا تفریح نیست چراکه ما در 8 سال دفاع مقدس شاهد رشادت های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمنان بودیم و این دریادلان چه جان فشانی هایی برای دفاع از این مرز و بوم انجام دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2318

به "تقدیر معاون وزیر ورزش از اقدام انسان محبت آمیز فدراسیون نجات غریق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر معاون وزیر ورزش از اقدام انسان محبت آمیز فدراسیون نجات غریق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید