کوشش شهرداری تهران برای تکمیل زیرگذر استاد مشخص تا 22 بهمن ماه امسال

به گزارش پرسینا بلاگ، شهردار تهران با اشاره به اینکه زمان اتمام پروژه استاد تعیین خاتمه امسال اعلام شده است اما کوشش می کنیم این پروژه تا پیش از 22 بهمن ماه به اتمام برسد.

کوشش شهرداری تهران برای تکمیل زیرگذر استاد مشخص تا 22 بهمن ماه امسال

به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی در مراسم اتصال جبهه شمال و جنوب زیرگذر استاد تعیین در جمع خبرنگاران گفت: مطابق قولی که به مردم داده بودیم امروز شاهد اتصال دو بخش شمالی و جنوبی این پروژه بودیم. این پروژه پیچیدگی های خاص خود را دارد چراکه از زیر خیابان آزادی عبور می نماید.

وی اضافه کرد: فضای داخل تونل تثبیت شده و مرحله به مرحله جلو می رویم تا کار احداث پروژه تکمیل گردد. با رسیدن به نقطه اتصال اجرای پروژه سرعت می گیرد و قول دادیم سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه این پروژه یک گره ترافیکی را از بین می برد و باعث می گردد میزان ترافیک در این محل کاهش پیدا کند، اضافه کرد: منطقه 9 و 10 شهرداری تهران دسترسی های محدودی دارند و مردمی که می خواهند به این منطقه بیایند باید گرفتاری های زیادی را تحمل نمایند اما قطعا با احداث این زیرگذر دسترسی ها راحت تر و عبور و مرور مردم تسهیل خواهد شد.

حناچی تاکید نمود: هر چند که قول داده ایم این پروژه در سرانجام سال بهره برداری گردد اما کوشش می کنیم پیش از 22 بهمن سال جاری شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 976

به "کوشش شهرداری تهران برای تکمیل زیرگذر استاد مشخص تا 22 بهمن ماه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش شهرداری تهران برای تکمیل زیرگذر استاد مشخص تا 22 بهمن ماه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید