تماس عرب با تاج برای حل مشکل مشترک پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چند ماهی از اتمام قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران و رفتن سرمربی سابق تیم ملی از تهران می گذرد. وی که بلافاصله با فدراسیون کلمبیا قرارداد امضا کرد تا هدایت این تیم قدرتمند در قاره آمریکا را بر عهده بگیرد همچنان منتظر پرداخت مطالباتش از سوی فدراسیون فوتبال است.

تماس عرب با تاج برای حل مشکل مشترک پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

از قرار معلوم فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است بدهی خود به کی روش را از طریق درآمدهایی که کسب کرده و در حساب فیفا موجود است پرداخت کند اما مراحل اداری سخت و پیچیده این کار مانع از این اتفاق شده است.

مسئله ای که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ هم دارند. ایرج عرب روز گذشته تماس تلفنی با مهدی تاج برقرار کرد تا از فدراسیون فوتبال بخواهد نامه نگاری های لازم را با فیفا انجام داده تا پولی را که از طریق فیفا بابت حضور ملی پوشان پرسپولیس در جام جهانی به آنها تعلق می گیرد را به برانکو بدهند.

مشکل مشترک برانکو و کی روش برای دریافت مطالباتشان دغدغه اصلی مدیران فدراسیون و باشگاه پرسپولیس شده است. از قرار معلوم روند پرداخت این پول سخت و پیچیده شده است. مبلغی که با توجه به تحریم های مالی اخیر که برای سیستم بانکی کشور در نظر گرفته شده است نیز با مشکلاتی برای واریز روبروست تا این پول حالا حالاها به فدراسیون و باشگاه پرسپولیس نرسد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 333

به "تماس عرب با تاج برای حل مشکل مشترک پرسپولیس و فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس عرب با تاج برای حل مشکل مشترک پرسپولیس و فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید