تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به اخذ گواهی کیفیت شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت در نمایشگاه الکامپ گفت: کیفیت حق الناس است و سازمانی که فرایند کیفی درستی نداشته باشد نمی تواند خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهد.

تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به اخذ گواهی کیفیت شدند

وی خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید آئین نامه ای را مصوب کند که تمامی اپراتورهای ارتباطی ارزیابی شوند و با اصلاح فرآیندهای کیفی خدمات این اپراتورها دیگر شاهد پاسخگویی نادرست به مردم از سوی مراکز تماس اپراتورها و نیز ارائه خدمات بی کیفیت نباشیم.

آذری جهرمی تاکید نمود: اپراتورهایی که گواهی کیفیت نداشته باشند در ارائه خدمات با محدودیت روبرو خواهند شد.

وزیر ارتباطات همچنین از معاونت نوآوری خود خواست که در ارزیابی های اپراتورهای ارتباطی دقت عمل داشته و در فرآیند ارزیابی ها تجدید نظر و اصلاح صورت گیرد.

وی گفت: ما در جشنواره ملی فاوا، انتخاب برگزیدگان را به فعالان این بخش سپرده ایم و در جشنواره ملی کیفیت نیز این اتفاق باید بیفتد چرا که معتقدیم در عصر اقتصاد دیجیتال توجه به شاخص های کیفی حائز اهمیت است.

آذری جهرمی تاکید نمود: افزایش سهم اقتصاد دیجیتال و فراوری ملی باید در گروی افزایش کیفیت خدمات و استانداردسازی صورت گیرد و در این زمینه معتقدیم که اپراتورهای ارائه کننده این خدمات باید گواهی کیفیت داشته باشند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 892

به "تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به اخذ گواهی کیفیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به اخذ گواهی کیفیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید