تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده هایشان تا خاتمه اردیبهشت ماه اطلاع داد.

تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، آخرین وضعیت ثبت نام های بیمه تکمیلی رانندگان را تشریح کرد و گفت: بنا بود که تعداد ثبت نامی ها به حدنصاب مدنظر برسد تا بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده هایشان نهایی و اجرایی گردد؛ یعنی باید تعداد ثبت نام نمایندگان به یک ششم جمعیت رانندگان و خانواده هایشان در کشور می رسید، که به این تعداد نرسید.

او گفت: در حال حاضر حدود 30هزار نفر در این بیمه ثبت نام کردند. کوشش مان بر این است که با همین تعداد هم بیمه مذکور را به مرحله اجرا دربیاوریم. بنابراین باید مذاکراتی با بیمه انجام دهیم تا با همین تعداد هم اجرایی گردد. البته یک سر قضیه بیمه است و باید دید قرار است چه شرایطی را ارایه کند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اضافه نمود: زمان ثبت نام بیمه تکمیل درمان رانندگان تا سرانجام اردیبهشت ماه تمدید شد و رانندگان می توانند با مراجعه به سایت IRTUSAN.IR نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 498

به "تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید