تمهیدات کرونایی وزارت ورزش برای مجامع انتخاباتی فدراسیون ها

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، 19 و 21 اسفندماه زمان هایی است که خیلی وقت پیش از این از سوی وزارت ورزش به ترتیب برای برگزاری انتخابات فدراسیون های دوومیدانی و جانبازان و معلولان اعلام شد.

تمهیدات کرونایی وزارت ورزش برای مجامع انتخاباتی فدراسیون ها

بر این اساس دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری آموزشگاه ملی المپیک باید میزبان اعضای مجمع انتخاباتی این دو فدراسیون باشد این در حالی است که شیوع ویروس کرونا و لزوم اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با آن، انتقاداتی را نسبت به برگزاری سرِ وقت این مجامع مطرح نموده است؛ به خصوص در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی که طرح درخواست بعضی از اعضای آن مبنی بر تعویق انتخابات را هم به همراه داشته است.

با این حال وزارت ورزش نه تنها موضع گیری جدیدی نسبت به انتخابات پیش رو نداشته بلکه طبق آنچه خبرنگاران کسب اطلاع نموده و در پاسخ به درخواست مطرح شده توسط اعضای مجمع دوومیدانی، به صورت رسمی تاکید نموده مجمع موردنظر در تاریخ و زمان مقرر برگزار خواهد شد.

البته وزارت ورزش که همزمان با شروع به کار ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور، اقدام به تشکیل ستاد مقابله با کرونا در ورزش کرد برای انتخابات هفته جاری تمهیدات کرونایی لازم را اندیشیده است تا اعضای شرکت نماینده به سلامت از آن خارج شوند.

از جمله این تمهیدات اینکه اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی دو فدراسیون دوومیدانی و جانبازان و معلولان باید به فاصله یک در میان روی جایگاه های خود مستقر شوند. ضمن اینکه تیم پزشکی هم در محل مجمع مستقر خواهد بود تا با استفاده از ترمومترهای لیزری یا همان تب سنج، نسبت به غربالگری اعضای مجمع و تشخیص ویروس کرونا در آنها - قبل از ورودشان به محل مجمع - اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3611

به "تمهیدات کرونایی وزارت ورزش برای مجامع انتخاباتی فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات کرونایی وزارت ورزش برای مجامع انتخاباتی فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید