توصیه بالاک به بایرن مونیخ و هاورتس

به گزارش پرسینا بلاگ، اسطوره فوتبال آلمان به هافبک بایرلورکوزن توصیه کرد اکنون زمان مناسبی برای رفتن به بایرن مونیخ نیست.

توصیه بالاک به بایرن مونیخ و هاورتس

با هزینه سفر به آلمان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، کای هاورتس هافبک 20 ساله تیم فوتبال بایرلورکوزن با عملکرد خوبش در این تیم مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته اما میشائیل بالاک معتقد است اکنون زمان مناسبی برای پیوستن این هافبک جوان به جمع باورایایی ها نیست. این هافبک آلمانی که فصل گذشته 17 گل برای لورکوزن به ثمر رساند، این فصل هم در رقابت های بوندس لیگا در کنار زدن 4 گل، 2 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

بالاک در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان، گفت: در بایرن مونیخ شما احتیاج به ویژگی های دیگری برای به اثبات رساندن خود دارید و تنها خوب بودن کافی نیست. هاورتس احتیاج به زمان و آماده سازی ذهنی برای حضور در بایرن مونیخ دارد. او هنوز در فاز پیشرفت است و در بازی اش اشتباهاتی دیده می گردد.

هافبک پیشین تیم های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ صحبت هایش را اینطور ادامه داد: اگر باشگاه بایرن مونیخ همچنان روی رویکرد قدیمی خود تأکید دارد و به دنبال جذب بهترین بازیکنان آلمانی است، پس باید هاورتس را بخرد.

هاورتس تا سال 2022 با بایرلورکوزن قرارداد دارد و این باشگاه آلمانی برای فروش این بازیکن 100 میلیون یورو می خواهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3190

به "توصیه بالاک به بایرن مونیخ و هاورتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه بالاک به بایرن مونیخ و هاورتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید