جابجایی بیش از پنج میلیون مرسوله پستی

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل پست استان کرمانشاه از جابجایی بیش از پنج میلیون مرسوله پستی در سطح استان در یک سال اخیر اطلاع داد.

جابجایی بیش از پنج میلیون مرسوله پستی

حمیدرضا فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه با اشاره به حجم بالای فعالیت های اداره کل پست استان گفت : طی یک سال گذشته بیش از پنج میلیون و 600 هزار مرسوله پستی در سطح استان جابجا شده است.

وی اضافه نمود: از این تعداد بیش از دو میلیون و 462 هزار مرسوله وارده و بیش از سه میلیون و 140 مرسوله صادره بوده است.

فتاح گفت: علاوه بر مرسوله های پستی، جابجایی بسته و امانت هم در اداره کل پست استان انجام می گردد و طی یک سال گذشته هم بیش از یک میلیون و 654 هزار بسته و امانت پستی در سطح استان جابجا شده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تعداد مرسولات جابجا شده تجارت الکترونیک در سطح استان را هم بیش از 347 هزار مرسوله مطرح کرد و افزد: از این تعداد 119 هزار مرسوله صادره و 227 هزار مرسوله وارده است.

فتاح با اشاره به برنامه ریزی برای بهینه سازی و ارتقای کیفیت خدمات پستی در استان، گفت: به همین دلیل اقداماتی در دستور کار قرار گرفته که از جمله آن افزایش هفت گشت خودرویی توزیع امانات و بسته های پستی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مرکز استان و شهرستان ها است. بعلاوه شش گشت موتوری توزیع نامه رسانی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مرکز استان و شهرستان ها اضافه شده است.

فتاح راه اندازی مرکز نوآوری پست استان به منظور عملیاتی نمودن سکوی تجات الکترونیک پست (ستاپ) با همکاری شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را از دیگر اقدامات جهت ارتقای کیفیت فعالیت های پست استان مطرح کرد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه به سایر اقدامات اجرا شده در زمینه کاهش مراجعات مردم به دفاتر پستی اشاره نمود و اضافه نمود: به همین دلیل اجرای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کرمانشاه و سایر شهرستان های تابعه با همکاری بخش خصوصی صورت گرفت.

فتاح گفت: جهت کاهش مراجعات ارائه خدمات الکترونیکی احراز هویت مکانی بصورت الکترونیکی به نشانی gnaf.post.ir صورت می گیرد. بعلاوه جهت استعلام و دریافت کد پستی هم افراد می توانند به همین سامانه مراجعه نمایند.

وی اضافه نمود: سامانه الکترونیکی پست یافته به نشانی POSTYAFTEH.POST.IR هم جهت پیگیری مرسولات مفقودی اعم از کارت ملی، شناسنامه، کارت خودرو و ... راه اندازی شده است .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8152

به "جابجایی بیش از پنج میلیون مرسوله پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی بیش از پنج میلیون مرسوله پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید