جشنواره مجازی خانواده کارگری استان سمنان به مناسبت شب یلدا

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران استان سمنان از برگزاری جشنواره مجازی خانوادگی شب یلدا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و سنت دیرینه شب یلدا در سمنان خبر داد.

جشنواره مجازی خانواده کارگری استان سمنان به مناسبت شب یلدا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سمنان، ابراهیم پورتقی سیدی رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران استان سمنان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره شب یلدا در استان سمنان به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند فیلم های خود را در دو بخش شامل بازی های بومی محلی و رسوم شب یلدا تهیه و به شماره تلگرام، واتساپ یا ایتا با شماره 09102022617 ارسال نمایند.

رئیس انجمن بازی های بومی و محلی کارگران استان سمنان گفت: شرکت نمایندگان در جشنواره باید عضو صفحات رسمی جشنواره در اینستاگرام به نشانی a.bm.kargaran.semnan و jashnvareh.kargaran باشند.

وی اضافه نمود: به ده اثر برگزیده در این جشنواره، کارت هدیه بانکی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است این جشنواره به همت انجمن بازی های بومی و محلی کارگری استان سمنان، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان، شورای محله اسلامی امام رضا (ع) چهارصد دستگاه، تیراژ دیزل و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان سمنان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6207

به "جشنواره مجازی خانواده کارگری استان سمنان به مناسبت شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مجازی خانواده کارگری استان سمنان به مناسبت شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید