جمشیدی: هر تصمیمی درباره لیگ برتر فوتبال گرفته گردد، مخالفت نمی کنیم، رادولوویچ مشکل اسکوچیچ را دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: رادولوویچ به صورت مرتب با سرپرست تیم فوتبال ما در ارتباط بوده و مقدمات بازگشت او به کشور فراهم شده است.

جمشیدی: هر تصمیمی درباره لیگ برتر فوتبال گرفته گردد، مخالفت نمی کنیم، رادولوویچ مشکل اسکوچیچ را دارد

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه قرار شده لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران از سرگرفته شود، گفت: قطعاً در هر تصمیمی، سلامتی بازیکن و تماشاگران مد نظر قرار می گیرد. منتظر دستورالعمل از ستاد مبارزه با کرونا هستیم که برگزاری مسابقات باید به چه شکلی انجام شود. تابع قانون هستیم و کاری به حاشیه ها نداریم.

وی درباره آمادگی ذوب آهن برای از سرگیری مسابقات بیان کرد: تمرینات بازیکنان به صورت انفرادی در حال اجرا است و فکر می کنم از آمادگی و انگیزه خوبی برای مسابقات برخوردار هستند. بازیکنان ما مصاحبه نموده اند که دل شان برای فوتبال تنگ شده است. منتظریم تصمیم نهایی از طرف وزارت بهداشت و سازمان لیگ اعلام شود تا همان را اجرا کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن راجع به اینکه از سرگیری مسابقات به دلیل رعایت پروتکل های فیفا ممکن است مشمول هزینه های اضافی شود، گفت: اگر فیفا پروتکلی برای برگزاری مسابقات در این شرایط داشته باشد، نمی توانیم بگوییم که انجام نمی دهیم. مطمئنا در این خصوص برنامه ریزی دقیق صورت می گیرد و معایب و محاسن کار سنجیده می شود. باشگاه ذوب آهن دنبال این است که قانون اجرا شود، هر قانونی که اعلام شود ما مسئله ای نداریم. درست است که ممکن است هزینه داشته باشد اما نمی توانیم برای هزینه، تابع قانون نباشیم.

جمشیدی درباره اینکه گفته می شود رادولوویچ، سرمربی این تیم به دلیل کرونا نمی خواهد به ایران بازشود، گفت: چیزی نیست، ایشان آماده برای بازگشت به کشور است ولی از مبدا ایشان برای بلگراد بلیت نیست. رادولوویچ مرتباً با سرپرست تیم در ارتباط است و مقدمات بازگشت فراهم شده است. الان سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) هم به ایران نیامده و مشکل او نیز همین است. مشکل خروجی از آن طرف است و درصورت رفع شدن مشکل صددرصد رادولوویچ برمی شود و مسئله ای نخواهد بود.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4466

به "جمشیدی: هر تصمیمی درباره لیگ برتر فوتبال گرفته گردد، مخالفت نمی کنیم، رادولوویچ مشکل اسکوچیچ را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی: هر تصمیمی درباره لیگ برتر فوتبال گرفته گردد، مخالفت نمی کنیم، رادولوویچ مشکل اسکوچیچ را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید