حبیبی: بیشتر نفرات اعزامی ما به جام ساساری کشتی گیران جوان و امید هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: بیشتر نفرات اعزامی ما به جام بین المللی ساساری ایتالیا را کشتی گیران جوان و امید تشکیل می دهند.

حبیبی: بیشتر نفرات اعزامی ما به جام ساساری کشتی گیران جوان و امید هستند

هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه گفته شد تغییراتی در تیم اعزامی به جام ساساری ایتالیا ایجاد خواهد شد، گفت: ما یک لیست ابتدایی دادیم که در آن نام 12 کشتی گیر قرار داشت چون باید لیست ابتدایی را به میزبان اعلام می کردیم اما حتما در این فهرست تغییراتی ایجاد خواهد شد که در ابتدای اردوی بعدی لیست نهایی اعلام می گردد.

وی در مورد نفرات اعزامی به این جام توضیح داد: بیشتر نفرات اعزامی را کشتی گیران جوان و امید ما تشکیل می دهند. البته من در جریان اینکه قرار است چند تن از کشتی گیران تیم ملی جوانان در جام ساساری محک بخورند نیستم، اما کشتی گیرانی مثل امیرمحمد یزدانی، فروتن و نخودی که جوان هستند، ما را همراهی می نمایند.

حبیبی در مورد اینکه اردوهای بعدی بزرگسالان در شهرستان برگزار خواهد شد یا نه؟ گفت: این اردویی که از 23 اردیبهشت شروع می گردد به حضور در جام ساساری ایتالیا منتهی خواهد شد به همین دلیل در تهران خواهد بود. در مورد اردوهای بعدی هم بعدا تصمیم گیری می گردد و با توجه به برنامه هایی که در پیش است، مکان اردوها تعیین می گردد.

سرپرست تیم ملی آزاد با ابراز رضایت از اردوی مشترک ترکمنستان، تاکید نمود: با تیم کاملا در ارتباط هستیم، همه چیز آنجا روبراه است و برنامه ها خیلی خوب پیش می رود. تمام برنامه هایی که از قبل برای تیم ملی در راه حضور در جهانی 2019 در نظر گرفته شده بود در حال اجراست و تمرینات در عشق آباد نیز به همان شکل پیگیری می گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 470

به "حبیبی: بیشتر نفرات اعزامی ما به جام ساساری کشتی گیران جوان و امید هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: بیشتر نفرات اعزامی ما به جام ساساری کشتی گیران جوان و امید هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید