حمایت از افزایش پارک های ویژه بانوان در مناطق جنوبی

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: احداث پارک ویژه بانوان در شهرستان های جنوبی و به ویژه مناطق محروم از ضروریات است.

حمایت از افزایش پارک های ویژه بانوان در مناطق جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، فاطمه السادات حسینی اعلام کرد: بیشتر شهرستان های استان احتیاجمند احداث پارک بانوان هستند. احتیاج به پارک ویژه بانوان در شهرستان های جنوبی و محروم کرمان بیشتر احساس می گردد.

وی اظهار کرد: زمین برای احداث پارک اختصاص یافته و حصار دور پارک معین شده است. پیگیری برای ساخت و اتمام پارک ویژه بانوان در شهر ریگان با جدیت پیگیری می گردد. از فرمانداری و شهرداری ریگان نیز می خواهیم که این موضوع را به جدیت پیگیری نمایند تا هر چه سریع تر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

حسینی اضافه کرد: طرح های مرتبط با آسیب های اجتماعی باید آسیب شناسی و آنالیز گردد که اجرای این طرح ها به چه اندازه در کاهش آمار آسیب های اجتماعی موثر بوده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: تعاونی زنان روستایی در راستای یاری به محصولات، تولیدات، اشتغال و تبادل با سایر استان ها باید راه اندازی گردد.

وی اضافه کرد: با تشکیل اتحادیه و تعاونی طرح اشتغال زنان روستایی در استان ساماندهی می شوند. برای شهرستان ها باید غرفه هایی فراهم کنیم که محصولات تولیدی در آنها به صورت مستقیم عرضه گردد.

حسینی اظهار کرد: شهرستان ریگان از شهرستان های مرزی در شرقی کرمان است. مسائل زیادی در این شهرستان وجود دارد و تمام کوشش خود را برای برطرف مسائل مردم در این منطقه به کار خواهیم گرفت و احداث پارک بانوان باید به طور کامل اجرا شده و اینگونه نباشد که نیمه تمام رها گردد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: پیش سردکن ها در تمام کشتارگاه های استان فعال است و تنها نگرانی ما از کشتار خارج از کشتارگاه هاست که باید از آن ممانعت گردد.

حسین رشیدی اعلام کرد: در ارتباط با این بیماری ها کنترل به موقع باید انجام گردد؛ به ویژه در شرایط کنونی که بحران کرونا را هم داریم، اگر بیماری دیگری مثل تب کریمه کنگو، مالت و... در جامعه شایع گردد مشکل جدی ایجاد می نماید.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان اضافه کرد: مبارزه با بیماری های قابل انتقال را به عنوان یک اولویت در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده باید ببینیم و درخواست داریم با پیشگیری از این بیماری ها از هزینه اضافه درمان جلوگیری کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4565

به "حمایت از افزایش پارک های ویژه بانوان در مناطق جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از افزایش پارک های ویژه بانوان در مناطق جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید