خبرنگاران آمریکا خواهان خروج روسیه، ترکیه و امارات از لیبی شد

به گزارش پرسینا بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- سرپرست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد خواهان خروج نیروهای روسیه، ترکیه و امارات متحده عربی از لیبی شد.

خبرنگاران آمریکا خواهان خروج روسیه، ترکیه و امارات از لیبی شد

به گزارش خبرنگاران، ریچارد میلز روز پنج شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع لیبی برگزار گردید، این مطلب را عنوان نمود.

وی اضافه نمود: ما از همه طرف های خارجی شامل روسیه، ترکیه و امارات می خواهیم به حاکمیت لیبی احترام بگذارند و فوری همه مداخلات نظامی در لیبی را متوقف سازند.

سرپرست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد ادامه داد: طبق توافق آتش بس در ماه اکتبر، ما از ترکیه و روسیه می خواهیم که فوری عقب نشینی نیروهای خود را از این کشور و برکناری مزدوران خارجی و نیابتی های نظامی شروع نمایند که آنها در لیبی جذب، تأمین اقتصادی، اعزام و پشتیبانی نموده اند.

میلز اضافه نمود: ایالات متحده از گزارش 29 دسامبر دبیرکل در خصوص ترتیبات نظارت بر آتش بس استقبال می نماید. ما معتقدیم پارامترهای آن برای ایفای نقش بسیار تسهیل نماینده سازمان ملل متحد تنظیم شده اند.

وی اظهار کرد: ایالات متحده از سازمان ملل متحد می خواهد که همه روش های لازم و مناسب را برای حمایت کامل از کوشش های کمیسیون مشترک نظامی در جهت حفظ آتش بس و هماهنگی با اعضای شورای امنیت در صورت لزوم معین کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6442

به "خبرنگاران آمریکا خواهان خروج روسیه، ترکیه و امارات از لیبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا خواهان خروج روسیه، ترکیه و امارات از لیبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید