خبرنگاران تردد خودروهای سنگین در مسیرهای ارتباطی زنجان افزایش یافته است

به گزارش پرسینا بلاگ، زنجان - خبرنگاران - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه سنگین در مسیرهای ارتباطی این استان نسبت به روزهای گذشته 10 درصد افزایش یافته است که اغلب این خودروها نیز باری هستند.

خبرنگاران تردد خودروهای سنگین در مسیرهای ارتباطی زنجان افزایش یافته است

سرهنگ مهدی میناخانی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: با توجه به اعمال محدودیت های تردد، طی چند روز اخیر رفت و آمد خودروهای شخصی در راستاهای ارتباطی این استان به شدت سیر نزولی پیدا کرده و قابل توجه است.

وی، گفت: در زمان حاضر نیز پدیده مه غلیظ و بارندگی های خفیف برخی راستاهای ارتباطی این استان را دربر گرفته است که از رانندگان انتظار می رود با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا از حوادث تلخ جلوگیری شود.

میناخانی با تاکید براینکه در زمان مه آلود شدن راستاها باید رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند، افزود: بیشترین مه گرفتگی در آزاد راه زنجان - قزوین و جاده ترانزیت زنجان - تهران، اتفاق افتاده است.

وی شرح داد: در زمان حاضر گردنه پاپایی زنجان واقع در راستا ارتباطی زنجان - بیجار با بارش برف روبرو است و رانندگانی که قصد عبور از این گردنه را دارند به حتم خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به پیش رو بودن بارش برف و باران در این استان لازم است رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و وسیله گرمایشی را نیز مورد بازبینی قرار دهند.

رانندگانی که قصد تردد در راستاهای ارتباطی این استان را دارند می توانند برای اطلاع از شرایط جاده های زنجان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگاران، 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در راستاهای ارتباطی استان زنجان فعال بوده و آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین مجهز به 20 دستگاه دوربین ثبت تخلف برخوردار هستند.

استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5957

به "خبرنگاران تردد خودروهای سنگین در مسیرهای ارتباطی زنجان افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد خودروهای سنگین در مسیرهای ارتباطی زنجان افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید