خبرنگاران تمجید ستاره سوریه از لژیونرهای تیم ملی؛ آنها فراتر از سطح آسیا هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- ستاره تیم ملی سوریه گفت: لژیونرهای ایرانی بازیکنانی قدرتمند و فراتر از آسیا هستند. آنها مانند مهدی طارمی یا بازیکنانی که با من در قطر بوده اند، در اروپا بازی می نمایند و یا این توان را دارند که در اروپا بازی نمایند.

خبرنگاران تمجید ستاره سوریه از لژیونرهای تیم ملی؛ آنها فراتر از سطح آسیا هستند

به گزارش خبرنگاران، محمود المواس، ستاره تیم سوریه پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل ملی پوشان گفت: ما در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر، 15 امتیاز داریم و از صعود به دور بعد مطمئن هستیم. از شکست مقابل ایران اصلاً ناراحت نیستیم. ما تیم را زیر فشار گذاشتیم و تیم دومی درست می کنیم. ما با تفکرات مربی هم عقیده هستیم و بیشتر به دنبال امتحان بازیکنان جدید بودیم.

وی در ادامه اعلام کرد: طبیعتاً بازیکنان غایب ما به تیم اضافه می شوند و تیم ملی سوریه می تواند قوی تر از این باشد. قصد ما از این مسابقه این بود که تیم را امتحان کنیم. این بازیکنان را از تیم المپیک آوردیم تا امتحان کنیم و از آنها در ترکیب تیم اصلی در بازی های آینده بهره ببریم.

مواس در سرانجام گفت: لژیونرهای ایرانی بازیکنانی قدرتمند و فراتر از آسیا هستند. آنها مانند مهدی طارمی یا بازیکنانی که با من در قطر بوده اند، در اروپا بازی می نمایند و یا این توان را دارند که در اروپا بازی نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6955

به "خبرنگاران تمجید ستاره سوریه از لژیونرهای تیم ملی؛ آنها فراتر از سطح آسیا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمجید ستاره سوریه از لژیونرهای تیم ملی؛ آنها فراتر از سطح آسیا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید