خبر خوش برای سربازان وظیفه

به گزارش پرسینا بلاگ، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اظهار داشت: مشوق های سرباز ماهر از تیرماه امسال اجرایی می گردد.

خبر خوش برای سربازان وظیفه

به گزارش خبرنگاران به نقل از رکنا، سردار مهدی فرحی گفت: امروز مذاکراتی میان نمایندگان قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، سازمان وظیفه عمومی ناجا و اداره سرمایه انسانی سرباز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفت و مقرر شد که مشوق های کارکنان وظیفه دارای مهارت از تیرماه سال جاری به صورت آزمایشی اجرایی گردد.

وی درباره این مشوق ها بیشتر شرح داد و گفت: بر این اساس مشمولان وظیفه ای که در سامانه سرباز ماهر ثبت نام نموده اند، مهارت آنها آنالیز، راستی آزمایی و امتیاز بندی می گردد و کسانی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند، می توانند از مشوق های فوق به میزان سهمیه ای که مشخص شده است، استفاده نمایند.

فرحی اضافه نمود: هر فرد مشمول می تواند حداقل 5 مشوق مورد علاقه خود را از سامانه سرباز ماهر انتخاب کند، اما از بین این مشوق ها تنها یک مشوق به وی تعلق خواهد گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح درباره این مشوق ها گفت: تعداد این مشوق ها زیاد است اما بعضی از این مشوق ها عبارتند از انتخاب سازمان محل خدمت، انتخاب شهر محل سکونت، بخگرددگی غیبت اولیه کسانی که مدت غیبت آنها حداکثر 3 ماه باشد، تعویق اعزام، بخشش اضافه خدمت حین خدمت، مرخصی تشویقی، درجه تشویقی، دریافت وام و ... .

وی اضافه نمود: امتیازدهی و ارزیابی مهارت بر اساس 7 معیار احتیاج بازار کار و نیروهای مسلح، تعداد مهارت، پیچیدگی مهارت، تجربه عملی، شرایط مهارت در آینده، تحصیلات فرد و سایر افتخارات است و کسانی که دارای مهارت بوده و قصد دارند از تیرماه به خدمت اعزام شوند، با ثبت نام در سامانه سرباز ماهر می توانند در صورت کسب امتیاز لازم از این مشوق ها استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4136

به "خبر خوش برای سربازان وظیفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای سربازان وظیفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید