خرید شاسی بلند تازه تویوتا فقط با 970 میلیون تومان! ، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، تویوتا آفریقای جنوبی به تازگی از شاسی بلند تازه خود با نام استارلت کراس رونمایی کرد. این خودرو در اصل سوزوکی فرانکس بوده که ری برند شده است.

خرید شاسی بلند تازه تویوتا فقط با 970 میلیون تومان! ، عکس

امیرمسعود عابدین- تویوتا آفریقای جنوبی تصمیم گرفته تا از نام معروف استارلت برای SUV شهری نو خود استفاده کند. بنابراین این شرکت شاسی بلند استارلت کراس را ایجاد کرد. تویوتا استارلت کراس آشنا به نظر می رسد، چرا که این خودرو در واقع همان سوزوکی فرانکس و تویوتا اوربان کروزر است.

به طور قابل پیش بینی، ظاهر استارلت کراس با فرانکس و اوربان کروزر تقریباً یکسان است. عناصر خاص تویوتا به سپر جلو، نمادها و گرافیک LED روی چراغ های جلو و عقب محدود می شوند.

این تغییر نام به این علت است که خریداران آفریقای جنوبی از قبل با نام استارلت آشنا هستند و این خودرو را به گزینه ای مناسب برای یک SUV کوچک تبدیل می نماید. تویوتا استارلت کراس با طول 3995 میلی متر (157.3 اینچ) از معماری Heartect سوزوکی استفاده می نماید. تنها گزینه پیشرانه در آفریقای جنوبی یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی است که 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. خریداران می توانند بین گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب نمایند. در هر دو مورد، نیرو منحصراً به محور جلو ارسال می گردد.

در داخل تویوتا استارلت کراس، یک صفحه نمایش اطلاعات تفریح 7 یا 9 اینچی و یک شارژر بی سیم حضور دارد. تریم ابتدایی XR تنها با دو کیسه هوا و تریم پرچم دار XS با شش کیسه هوا عرضه می گردد.

قیمت تویوتا استارلت کراس در آفریقای جنوبی از 16226 دلار تا 19422 دلار (معادل 973 میلیون تا یک میلیارد و 165 میلیون تومان) متغیر است.

منبع: carscoops

58322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مرداد 1403 بروزرسانی: 17 مرداد 1403 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8321

به "خرید شاسی بلند تازه تویوتا فقط با 970 میلیون تومان! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید شاسی بلند تازه تویوتا فقط با 970 میلیون تومان! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید