خلعتبری: به تصمیم کادر فنی درباره زمان حضورم در زمین احترام می گذارم، صحبت درباره مدعیان تا نیم فصل درست نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، گروه استان ها- وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: تشخیص دقایق بازی کردن من با کادر فنی است و به تصمیم آنها احترام می گذارم.

خلعتبری: به تصمیم کادر فنی درباره زمان حضورم در زمین احترام می گذارم، صحبت درباره مدعیان تا نیم فصل درست نیست

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمدرضا خلعتبری پس از فزونی 2 بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. نساجی تیم خوبی است که کادر فنی قوی و بازیکنان خوبی دارد و می دانستیم در بازی امروز فوتبال خوبی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: بازی های قبلی نساجی را بررسی نموده و می دانستیم تیم خوبی دارند. خوشبختانه توانستیم خواسته های نویدکیا را در زمین پیاده کنیم و مستحق کسب 3 امتیاز بودیم. نساجی تیم بسیار خوبی است و اطمینان دارم آینده خوبی دارد، چون بازیکنان خیلی خوبی دارد و فوتبال خوبی را هم به نمایش می گذارد و امیدوارم در ادامه راه هم پیروز باشد.

وینگر تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه تا چه زمانی بازی خواهد نمود، گفت: تا زمانی که بتوانم بازی می کنم. تشخیص مقدار بازی کردن من با کادر فنی است و به تصمیم آنها احترام می گذارم. در کنار تیم هستم تا بتوانیم سال جاری یک قهرمانی به قهرمانی های سپاهان اضافه کنیم و هر زمانی که بازی کنم، با تمام وجود این کار را انجام می دهم. سال جاری یک تیم خوب با بازیکنان قوی داریم و امیدوارم فصل را با قهرمانی تمام کنیم.

خلعتبری گفت: هنوز برای صحبت کردن درباره مدعیان قهرمانی لیگ بسیار زود است. چون تنها 7 هفته از لیگ گذشته و نمی توان درباره مدعیان با قاطعیت صحبت کرد. صحبت کردن درباره قهرمانی حداقل تا نیم فصل درست نیست. استقلال، پرسپولیس، گل گهر و فولاد شرایط خیلی خوبی دارند، اما مدعیان تا نیم فصل خودشان را از سایر تیم ها جدا می نمایند.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7991

به "خلعتبری: به تصمیم کادر فنی درباره زمان حضورم در زمین احترام می گذارم، صحبت درباره مدعیان تا نیم فصل درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: به تصمیم کادر فنی درباره زمان حضورم در زمین احترام می گذارم، صحبت درباره مدعیان تا نیم فصل درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید