خودرو پوتین به فراوری انبوه می رسد

به گزارش پرسینا بلاگ، خودرو پوتین را حالا مردم این کشور هم می توانند خریداری نمایند. خط فراوری انبوه خودرو روسی آئوروس لیموزین مجلل ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حضور مجازی او، راه اندازی شد.

خودرو پوتین به فراوری انبوه می رسد

خط فراوری مدل سدان آئوروس سنات (AURUS Senat) روز دوشنبه 31 مه (10 خرداد) در جمهوری تاتارستان روسیه کلید خورد. سنات نخستین خودرو فراوریی این کشور در کلاس خودروهای مجلل و گران قیمت است. از آنجا که ولادیمیر پوتین یک مدل لیموزین مارک آئوروس دارد، این خودرو را خودرو پوتین هم می نامند.

خودرو پوتین حالا برای تمامی مردم روسیه قابل خرید است

قرار است نخستین محصولات این سایت در هفته آینده به فروش برسد. ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود در مراسم رونمایی از خط فراوری آئوروس گفت: خریداران می توانند در ماه ژوئن نخستین لیموزین ساخت روسیه را خریداری نمایند.

رئیس جمهوری روسیه با اعلام این که خودش بارها با آن رانندگی نموده، گفت: اطمینان دارم خودروهایی که در کارخانه آئوروس ساخته می گردد، متقاضی زیاد خواهد داشت.

آئوروس، روسی ترین خودرو روسیه

دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه که او هم در مراسم راه اندازی خط فراوری آئوروس حضور داشت. او این خودرو را روسی ترین خودرو توصیف کرد.

روسیه میخواهد با فراوری انبوه آئوروس که هم اکنون با مشارکت چند شرکت دیگر از جمله شرکت فورد آمریکا ساخته می گردد، از این پس به تسخیر بازارهای خارجی برود. پیش بینی می گردد تا سال 2023 فراوری این خودرو لوکس روسی به بیش از 5 هزار و 500 دستگاه در روز برسد. سایت خودروسازی تاتارستان هم اکنون ظرفیت مونتاژ 5 هزار خودرو در سال را دارد.

مقامات صنعتی روسیه می گویند فراوری این خودرو روز به روز با خودکفایی بیشتری اجرا شده است. گفته می گردد تا سال 2023، 80 درصد قطعات آئوروس سنات روسی خواهد بود.

سازندگان آئوروس گفته اند اولویت صادرات این خودرو خاورمیانه و شمال آفریقاست. امری که بر اساس پیش بینی آنها در اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی اتفاق خواهد افتاد. پس از آن روس ها عمدتا به بازار چین می اندیشند. این خودرو بعد از آن به بازار اروپا و سایر منطقه ها جهان چشم دارد.

قیمت پایه مدل سدان آئوروس، 18 میلیون روبل یا بیش از 200 هزار یورو برآورد می گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: بیت ران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7682

به "خودرو پوتین به فراوری انبوه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو پوتین به فراوری انبوه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید