دارت انداز گرمساری جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، محمدحسین فاضلی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه ایران در مسابقات قهرمانی دارت جهان به میزبانی کشور رومانی چهار نماینده خواهد داشت، ابراز داشت: مهشاد عوض زاده ورزشکار گرمساری از استان سمنان نیز یکی از نمایندگان ایران نیز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را کسب کند.

دارت انداز گرمساری جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را گرفت

وی ضمن بیان اینکه حدود یک هزار ورزشکار علاقه مندی خود را به ورزش دارت در سطح استان سمنان نشان دادند، اضافه کرد: از این تعداد حدود 60 نفر فعال و به صورت حرفه ای در حال ادامه ورزش دارت هستند که این آمار نشان می دهد استان سمنان پتانسیل خوبی برای این رشته ورزشی در سطح کشور دارد و بهترین های ایران در جوانان و بزرگ سالان از این خطه بر خواستند.

دبیر انجمن دارت کشور بابیان اینکه امسال برای اولین سال مسابقات رنگینگ قهرمانی کشور در سطح استان ها برگزار گشت، ابراز داشت: در این مسابقات 600 ورزشکار حضور یافتند که از هر استان به تعداد ورزشکارانی که در رنگینگ بودند برای مسابقات پلی آف انتخاب خواهند شد.

فاضلی بابیان اینکه از استان سمنان نیز 12 زن و 12 مرد برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند، شرح داد: در نهایت از کل شرکت کنندگان در مسابقات پلی آف چهار نفر به مسابقات لیگ خواهند رفت برای امسال علاوه بر اعزام تیم جوانان ایران به رومانی مهرماه مسابقات آزاد جهانی شیراز شهریورماه به عنوان مهم ترین رویدادهای دارت هستند.

وی اضافه کرد: ورزش دارت از بعد قهرمانی و همگانی در سطح شهرستان و روستاها برگزار می شود که اجرای این مسابقات باعث استقبال و رغبت عمومی به این رشته ورزش شده است زیرا با برگزاری مسابقات خانوادگی و محبت آمیز تلاش شد تا دارت در خانه ها رسوخ پیدا کند.

دبیر انجمن دارت کشور بابیان اینکه پیرامون ورزش نو پدید فوت دارت هنوز مسابقات قهرمانی استانی، کشوری و جهانی در نظر گرفته نشده است، اضافه کرد: این ورزش در حال حاضر در بعد همگانی پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1063

به "دارت انداز گرمساری جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارت انداز گرمساری جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید