سرمربی بحرین اعتراف کرد: ایران از ما بهتر است

به گزارش پرسینا بلاگ، هولیو سوزا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل ایران گفت: فردا بازی بزرگی با تیم ملی ایران داریم. ایران چندین دوره قهرمان آسیا شده و تیم قدرتمند آسیا و اول قاره محسوب می گردد.

سرمربی بحرین اعتراف کرد: ایران از ما بهتر است

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان عظیم و با کیفیتی بهره می برد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که مهره مهم و کلیدی تیم ایران محسوب می گردد. او تجربه بازی در لیگ قهرمانان را داشته و بارها گلزنی نموده و مهاجم خوبی برای ایران محسوب می گردد. تیم ایران بازیکنان خوبی دارد. مطمئناً هم سطح تیم ایران و ژاپن نیستم، اما برای اینکه خود را به سطح بالای قاره آسیا برسانیم باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

سرمربی تیم ملی بحرین اضافه نمود: ایران از بازیکنانی که در سرتاسر جهان بازی می نمایند، بهره می برد. نماینده ای دارد که در لیگ باشگاه های اروپا با تیمش قهرمان شده، یا بازیکنی که به اسم برترین بازیکن فصل لیگ روسیه انتخاب شده است. در داخل ایران هم از بازیکنانی بهره می برد که تجربه بازی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اما ما تیم یک سال و نیم گذشته نیستیم و خودمان را برای این چالش عظیم آماده کردیم.

سوزا در سرانجام گفت: با اینکه تیم اول گروه هستیم، اما یک بازی بیشتر داریم و این علت نمی گردد که تیم ها را دست کم بگیریم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7670

به "سرمربی بحرین اعتراف کرد: ایران از ما بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بحرین اعتراف کرد: ایران از ما بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید