دانشگاه در نظام تصمیم سازی حضور جدی داشته باشد

به گزارش پرسینا بلاگ، استاندار اردبیل خواهان حضور جدی دانشگاه در نظام تصمیم سازی شد.

دانشگاه در نظام تصمیم سازی حضور جدی داشته باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با اعضای شورای دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مسئولیت تعهدآور است، گفت: فعالیت های ما در دوران خدمت باید به نحوی باشد تا آیندگان هم از نتایج آن بهره مند شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر جامعه با مسائل سختی روبرو است، اضافه کرد: در نظر گرفتن رضایت خداوند و خدمت صادقانه باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه جامعه باید به سمت دانشگاه سوق پیدا کند، تاکید نمود: اکنون احتیاج جامعه به دانشگاه محرز شده است.

عاملی خواهان حضور جدی دانشگاه در نظام تصمیم سازی شد و توضیح داد: این مهم باید به نحوی باشد تا پیشرفت علم در زندگی مردم و جامعه تاثیر خود را نشان دهد.

او با تاکید بر اینکه مراکز رشد و نوآوری برای حوزه های مختلف به ویژه حوزه علوم انسانی باید ایجاد گردد، ادامه داد: بعلاوه احتیاج به ایجاد اندیشکده هایی در دانشگاه در حوزه های مختلف برای برطرف مسائل جامعه احساس می گردد.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم با اشاره به پیشرفت های اخیر این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی، گفت: صعود 200 پله ای دانشگاه محقق اردبیلی در آخرین رتبه بندی جهانی تایمز 2022 و کسب رتبه پنج در بین دانشگاه های کشور، قرار گرفتن در جمع 2 هزار دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی وبومتریکس برای اولین بار، حضور شایسته در جمع بهترین دانشگاه های جوان جهان برای اولین بار، ورود تحسین برانگیز به رتبه بندی تایمز 2021 دانشگاه های آسیایی و افزایش تعداد مقالات پراستناد و داغ از موفقیت های اخیر این دانشگاه بوده است.

او ضمن اعلام حمایت دانشگاه محقق اردبیلی از برنامه ها و اهداف دولت، از آمادگی این دانشگاه برای پیشبرد این اهداف در عرصه های علمی و فناوری اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به شرایط تحریم های ظالمانه، دانشگاه مصمم به ارتباط تنگاتنگ با صنعت است و در این راستا تقویت این ارتباط لازم و لازم است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7830

به "دانشگاه در نظام تصمیم سازی حضور جدی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه در نظام تصمیم سازی حضور جدی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید