در پلی آف هدف جدیدی ترسیم خواهیم کرد، بازیکنان خسته هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در سرانجام دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم مقاومت یزد با شکست 3 بر یک تیم سایپا با 14 پیروزی و 39 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی واقع شده است.

در پلی آف هدف جدیدی ترسیم خواهیم کرد، بازیکنان خسته هستند

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیمش گفت: پس از قبول راهنمایی تیم مقاومت یزد، هدف نخست مان تکرار 6 پیروزی بود که در نیم فصل اول به دست آوردیم در 7 بازی بود که این امر محقق شد. موضوع دوم تثبیت جایگاهمان برای حضور در مرحله پلی آف است که اگر یک بازی دیگر را پیروز شویم این امر نیز محقق می گردد.

سرمربی تیم مقاومت یزد درباره پیروزی تیمش مقابل تیم سایپا تاکید نمود: بازی با سایپا بسیار سنگین بود. تیم های پایین جدول برای جلوگیری از سقوط کوشش بیشتری می نمایند و یک تعدادی از تیم ها نیز کوشششان برای حضور در جمع هشت تیم است. شاید بازی با تیم های پایین جدولی سخت تر است چراکه چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی ادامه داد: نتیجه دلخواه را مقابل سایپا کسب کردیم. سایپا پس از تغییرات در کادر فنی دو پیروزی خوب به دست آورد و با انگیزه مقابل تیم ما حاضر شد. در دفاع عملکرد خوبی نداشتیم و شاید ضعیف ترین بازی ما روی دفاع بود به همین علت برنامه ریزی هایی خواهیم داشت تا این مشکل را حل کنیم.

طلوع کیان گفت: فشردگی رقابت ها و سفرها کار را برایمان سخت نموده است. زمانی که شیوه برگزاری مسابقات تصمیم گیری شد در تیم نبودم اما فدراسیون مرجع تصمیمات است که ظاهراً باشگاه ها در آن برهه زمانی، مسابقات رفت و برگشت را انتخاب کردند و ما نیز به تصمیمات احترام می گذاریم.

سرمربی تیم مقاومت یزد ادامه داد: تیم هایی که رأی به چنین شیوه ای دادند بیشتر به ضررشان تمام شد. تا این لحظه برگزاری رقابت های رفت و برگشت بسیار فرسایشی بوده و بازیکنانمان را خسته نموده است. شرایط برای تیم مقاومت نیز سخت تر است چراکه پرواز چارتر نداریم و بیشتر پروازهایمان به صورت دو پرواز می باشد. به هرحال تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و امیدواریم برای سال های آینده تصمیمات بهتری اتخاذ گردد.

طلوع کیان در خاتمه گفت: کوشش می کنیم تیم مقاومت یزد را به جایگاه واقعی خودش برسانیم. پس از قطعی شدن حضورمان در مرحله پلی آف قطعاً برنامه و هدف جدیدی را در این مرحله ترسیم خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8033

به "در پلی آف هدف جدیدی ترسیم خواهیم کرد، بازیکنان خسته هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پلی آف هدف جدیدی ترسیم خواهیم کرد، بازیکنان خسته هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید