دعوت از ورزشکار زنجانی به تیم ملی شمشیربازی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/زنجان رئیس هیأت شمشیربازی استان، از حضور ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی شمشیربازی خبر داد.

دعوت از ورزشکار زنجانی به تیم ملی شمشیربازی

حامد افشاری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه محمد اسماعیلی از زنجان، ورزشکاری است که به اردوی تیم ملی شمشیربازی دعوت شده است، اضافه نمود: این اردو قرار است از اول تا هفتم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار شده و ملی پوشان زیرنظر کادر فنی به تمرین بپردازند.

وی با یادآوری اینکه این ورزشکار زنجانی قرار است در اسلحه اپه زیر نظر کادر فنی به تمرینات آماده سازی خود بپردازد، شرح داد: ملی پوشان شمشیربازی ایران قرار است خود را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو آماده کنند.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو در رشته شمشیربازی قرار است به میزبانی کره جنوبی برگزار شود، ادامه داد: خوشبختانه شمشیرباز زنجانی در حال حاضر توانسته است رنکینگ اول کشور را با اختلاف 12 امتیاز از آن خود کند.

افشاری با بیان اینکه اسماعیلی پیش از دعوت به اردوی تیم ملی، عنوان نایب قهرمانی را در مسابقات کشوری به دست آورده بود، گفت: حضور در المپیک دشوارتر از رقابت در این آوردگاه است، به همین خاطر امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا این ورزشکار زنجانی بتواند در این رویداد حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3349

به "دعوت از ورزشکار زنجانی به تیم ملی شمشیربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از ورزشکار زنجانی به تیم ملی شمشیربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید