دعوت حناچی از شهرداری های کلانشهرهای ایران

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران آنلاین:حناچی گفت: قرار بر این نیست که کارخانه واگن سازی تهران، فقط احتیاج شهرداری تهران را تامین کند؛ بنابراین، هر یک از شهرداری ها که علاقه مند باشند می توانند از ظرفیت این مجموعه که در حال حاضر تنها 30 درصد آن فعال است، استفاده نمایند.

دعوت حناچی از شهرداری های کلانشهرهای ایران

پیروز حناچی، شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا کارخانه واگن سازی تهران توان فراوری واگن های مورد احتیاج تمام کلانشهرهای کشور را دارد، اظهار کرد: در هفته جاری معاون اول رئیس جمهور از این مجموعه بازدید می نماید تا زمینه توسعه و همکاری بیشتر آن با شهرداری های کلانشهرهای کشور فراهم گردد.

به گزارش شهرنوشت، شهردار تهران در سفر دوروزه به تبریز به همراه شهردار این شهر و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از چند مجموعه صنعتی فراوریکننده خودروهای سنگین و اتوبوس بازدید کرد.

پیروز حناچی در حاشیه بازدید از این مجموعه های صنعتی فراوریکننده خودروهای سنگین و اتوبوس در تبریز گفت: این بازدیدها به منظور آشنایی با ظرفیت های فراوری ملی انجام شد. در تبریز توان و ظرفیت بالایی برای فراوری تجهیزات مورداحتیاج مدیریت شهری وجود دارد.

او اضافه کرد: این وضعیت نشان دهنده توانایی بالای فراوریکنندگان تبریز بوده و خوشبختانه زمینه همکاری نیز فراهم است.

شهردار تهران توضیح داد: ماشین های سنگین، اتوبوس های برقی و اتوبوس های گازی شهری از جمله مهم ترین احتیاجهای تمام کلانشهرهای کشور محسوب می شوند که می توانیم این محصولات را در تبریز فراوری کنیم.

حناچی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امیدواری برای پرداخت بدهی های دولت در حوزه تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل در امسال وجود دارد، گفت: در دوره جدید مدیریت در وزارت اقتصاد و امور دارایی تهاتر بخشی از بدهی های دولت به شهرداری ها شروع شده است که در گذشته این امر وجود نداشت.

او ادامه داد: امیدواریم فرایند این تهاتر سرعت گرفته و حجم بیشتری از بدهی های دولت به شهرداری ها پرداخت گردد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 631

به "دعوت حناچی از شهرداری های کلانشهرهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت حناچی از شهرداری های کلانشهرهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید