دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سردبیر شبکه های اجتماعی پرس تی وی گفت: اینستاگرام به یک دلیل به ظاهر ساده دسترسی ما را به یک صفحه 156 هزار دنبال کننده ای که نتیجه سالها کوشش بوده قطع نموده است.

دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای احسان فتاحی در باره بسته شدن صفحه اینستاگرام پرس تی وی اضافه نمود: در تاریخ 16 مهر با یک پیام روبرو شدیم به این مضمون که پیج شما قفل و دسترسی به آن امکانپذیر نمی باشد.

وی ادامه داد: به وسیله اینستاگرام به ما پیام دادند که برای شما یک پیام امنیتی می فرستیم اما متاسفانه این پیام امنیتی برای ما قابل دریافت نبوده است.

آقای فتاحی با بیان اینکه در این مدت به طرق مختلف کوشش کردیم با اینستاگرام تماس برقرار کنیم، اظهارداشت: کوشش کردیم تا با برقراری تماس از آنها بخواهیم که این پیام امنیتی را به گونه دیگری برای ما ارسال نمایند اما متاسفانه با گذشت یک هفته تا به امروز هیچ گونه همکاری با ما ننموده اند و پیج اینستاگرام پرس تی وی همچنان قفل و از دسترس ما خارج است.

وی ادامه داد: این صفحه 156 هزار دنبال نماینده و مخاطب دارد و فعالیت ما در این صفحه نیز به 7 سال پیش بازمی گردد اما متاسفانه به دلیل یک مساله به ظاهر ساده دسترسی ما را قطع نموده و اینستاگرام با تمام کوشش هایی که برای برقراری ارتباط داشته ایم تا به نحوی این کد امنیتی را به دست ما برسانند ، متاسفانه تا به حال همکاری ننموده اند و صفحه از دسترس ما خارج شده است.

آقای فتاحی گفت: اینستاگرام دلیل این اقدام را فعالیت های مشکوک عنوان نموده است اما باید بدانیم فعالیت های مشکوک شامل موارد زیادی می گردد مثلا ممکن است فردی از صفحه دیگری کوشش نموده باشد وارد این صفحه گردد.

وی اضافه نمود: ما در این زمینه که محتوای صفحه در اختیار خودمان بوده است کاملا مطمئن هستیم و دلایل آنها برای بسته شدن صفحه برای ما نامعلوم است.

سردبیر شبکه های اجتماعی پرس تی وی تاکید نمود: روشی که برای بازگرداندن صفحه به ما داده اند متاسفانه عملی نیست و پیامی که گفته اند ارسال می نمایند تا به امروز به دست ما نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای فتاحی توضیح داد: دلیلی که برای بسته شدن پیج ما اعلام نموده اند بسیار کلی است و شاید هر کس با آن روبرو گردد ولی متاسفانه دلیل دقیق آن را نمی دانیم و از سوی دیگر پیام ارسالی آنها را نمی توانیم دریافت کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7856

به "دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید