آموزش قدم به قدم دانلود عکس از پینترست در کامپیوتر و گوشی

به گزارش پرسینا بلاگ، پینترست یک پلتفرم محبوب برای پیدا کردن و به اشتراک گذاری تصاویر است که به کاربران اجازه می دهد تا ایده های مختلفی مانند دکوراسیون خانه، دستور غذاها، پروژه های هنری و هر چیز دیگری را در قالب تصاویر گوناگون مشاهده و ذخیره نمایند. بسیاری از کاربران تنها به ذخیره سازی تصاویر در بوردهای خود اکتفا می نمایند، اما بعضی در پی دانلود عکس از پینترست برای استفاده شخصی هستند. این پلتفرم به کاربران این اجازه را می دهد تا تصاویر دلخواه خود را در دستگاه های مختلف دانلود نمایند. در این مقاله، به آنالیز این پرسش می پردازیم که چگونه از پینترست عکس دانلود کنیم. بعلاوه آموزش های مختلف برای دانلود عکس از Pinterest در دستگاه های اندروید، آیفون، و رایانه با کیفیت بالا را هم به شما ارائه خواهیم کرد. پس با خبرنگاران مگ همراه باشید تا با نحوه دانلود عکس از پینترست آشنا شوید. بعلاوه اگر در پی یک اپ مجذوب کننده برای دانلود تصاویر هستید می توانید مطلب 5 وب سایت دانلود عکس چشم انداز های مجذوب کننده برای رایانه و موبایل را مطالعه کنید.

آموزش قدم به قدم دانلود عکس از پینترست در کامپیوتر و گوشی

مقدمه

پینترست یک پلتفرم بسیار بزرگ و گسترده برای دانلود تصویر است. این پلتفرم آنقدر وسیع هست که شما هر تصویری در هر حوزه ای که بخواهید، احتمالش پایین است نتوانید در آن پیدایش کنید. اما سوالی که در رابطه با این پلتفرم همواره فکر کاربران را مشغول می نموده این است اصلا چجوری از پینترست عکس دانلود کنیم یا چگونه از پینترست عکس با کیفیت دانلود کنیم. چون تجربه نشان داده که گاهی اوقات تصاویر با کیفیتی که مد نظر کاربر است دانلود نمی گردد.

قبل از دانلود عکس از پینترست باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که این پلتفرم به کاربران دو گزینه هنگام ذخیره تصویر می دهد. یکی Save به معنای ذخیره کردن و دیگری هم Download به معنای دانلود کردن. گزینه Save درست مثل همین قابلیت در اینستاگرام عمل می نماید. یعنی اگرچه شما تصویر را ذخیره می کنید اما این تصویر فقط در بورد شما در پینترست ذخیره می گردد، نه در دستگاه تان. برای اینکه تصویر مورد نظر را روی گوشی، کامپیوتر یا تبلت خود داشته باشید، باید به دانلود عکس از Pinterest بپردازید که در این مطلب به صورت مفصل نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد.

چگونه از پینترست (Pinterest) عکس دانلود کنیم؟

خوشبختانه مهم نیست از چه پلتفرمی استفاده می کنید، مادامی که از یک تصویر در پینترست خوشتان بیاید، امکان دانلودش برایتان فراهم خواهد بود. در ادامه آموزش دانلود عکس از پینترست را برای هر سه پلتفرم ویندوز، اندروید و آیفون قرار داده ایم که امیدواریم مشکل تان را حل نماید.

دانلود عکس از پینترست به وسیله وب سایت Savepin

اول از همه، بیایید روشی را آنالیز کنیم که بدون توجه به نوع دستگاهی که استفاده می کنید، قابل اجراست؛ یعنی دانلود عکس از پینترست به وسیله نسخه وب. این روش به شما امکان می دهد تا تصاویر دلخواه خود را مستقیماً از سایت پینترست روی رایانه، تبلت یا گوشی خود دانلود کنید، بدون اینکه به نصب برنامه خاصی احتیاج داشته باشید.

این روش ساده و کاربردی، احتیاج به نصب هیچ گونه افزونه یا اپلیکیشن اضافی ندارد و می توانید آن را روی هر پلتفرمی مانند ویندوز، مک، اندروید، و iOS اجرا کنید. آموزش دانلود عکس از پینترست با استفاده از این روش به شما این امکان را می دهد تا بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنید، به راحتی تصاویر را با کیفیت بالا دانلود کنید. این یک راه سریع و بدون دردسر برای دانلود عکس از Pinterest است که برای همه کاربران مفید خواهد بود.

بعد از ورود به این وب سایت، تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد. می بینید که هیچ پیچیدگی خاصی هم وجود ندارد. یک کادر مربوط به آدرس را مشاهده می کنید و گزینه سبزرنگ Download.

  • حالا کافی است وارد پینترست شوید.
  • مهم نیست از چه پلتفرمی استفاده می کنید، به وسیله آدرس وب وارد این پلتفرم شوید.
  • تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال ما تصویر این اسنک مجذوب نماینده و به ظاهر خوشمزه را انتخاب کردیم.
  • اگر بخواهید تصویر را بزرگ تر کنید، باید روی آیکون ذره بین در گوشه سمت راست تصویر کلیک کنید. البته این کار شما را ملزم به ورود به حساب کاربری تان می نماید.
  • کافی است یک آدرس ایمیل یا جیمیل معتبر را برای ثبت نام بهره ببرید.
  • اگر هم قصد ورود ندارید، کافی است در قسمت آدرس مرورگر، آدرس صفحه تصویری که در آن قرار دارید را کپی کنید.
  • وارد وب سایت بالا شده و آدرس را در کادر سفیدرنگ پیست کنید.
  • روی گزینه Download (سبزرنگ) کلیک نموده و منتظر دانلود تصویر باشید.
  • این یکی از روش های دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست است که صرف نظر از نوع پلتفرم می توانید از آن بهره ببرید و نتیجه بگیرید.

در هر پلتفرم چجوری از پینترست عکس دانلود کنیم؟

یکی دیگر از روش های دانلود عکس از پینترست که وابسته به پلتفرم خاصی نیست، گرفتن اسکرین شات است. این روش به شما امکان می دهد که هر تصویری را که می خواهید ذخیره کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اسکرین شات گرفتن معمولاً باعث کاهش کیفیت تصویر می گردد و اگر در پی دانلود عکس از پینترست با کیفیت بالا هستید، این روش ممکن است برترین گزینه نباشد. با این حال، برای دسترسی سریع و بدون دردسر به تصاویر، اسکرین شات گرفتن یک راه چاره ساده و سریع است.

برای گرفتن اسکرین شات در اندروید، کافی است دکمه پاور و کلید کم کردن صدا را همزمان فشار دهید. در آیفون نیز می توانید دکمه پاور و کلید افزایش صدا را همزمان نگه دارید تا اسکرین شات بگیرید. اگر از ویندوز 10 یا 11 استفاده می کنید، می توانید از ترکیب کلیدهای Windows + Shift + S بهره ببرید. سپس بخشی از صفحه را برای اسکرین شات انتخاب کنید یا با کلیک بر روی گزینه Fullscreen Mode، از کل صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید. این روش ها در همه دستگاه ها قابل استفاده هستند و به شما یاری می نماید بدون هیچ ابزار خاصی از پینترست عکس دانلود کنید.

دانلود عکس از پینترست برای ویندوز

در ویندوز، دست تان برای دانلود عکس از پینترست با کیفیت بالا بازتر است. شما هم به افزونه مرورگر برای این منظور دسترسی خواهید داشت و هم گزینه Download خود برنامه. اما برای انجام این کار باید چه مسیری را طی کنیم؟ در ادامه توضیحات مفصل مربوط به این موضوع را ارائه نموده ایم.

دانلود عکس از پینترست برای ویندوز به وسیله افزونه مرورگر ImageEye

اگر می خواهید بدانید چجوری از پینترست عکس دانلود کنیم آن هم درون ویندوز و بدون یاری خود پینترست، کافی است افزونه ImageEye را روی مرورگر خود نصب کنید. این افزونه فوق العاده محبوب نزدیک به 1 میلیون کاربر دارد و از میان بیش از 9 هزار نظر هم امتیاز فوق العاده 4.9 از 5 را کسب نموده تا اصلا احتیاجی نباشد وارد بحث کیفیت و عملکرد آن شویم. مراحل زیر را برای دانلود عکس از پینترست به وسیله افزونه مرورگر انجام دهید. توجه داشته باشید این افزونه روی هر مرورگری که بر پایه کرومیوم است قابل نصب خواهد بود.

  • افزونه مورد نظر را روی صفحه مربوط به افزونه های کروم پین کنید تا در دسترس تان باشد.
  • روی هر صفحه ای از پینترست که هستید، روی این افزونه کلیک کنید.
  • در گوشه سمت راست تصویر، می بینید که تمام تصاویر موجود درون آن صفحه پینترست برایتان با اطلاعات کامل از جمله نوع عکس، حجم و میزان آن به نمایش در می آید.
  • البته فقط چند تصویر ابتدایی با کیفیت بالا قابل دانلود هستند. برای دانلود سایر تصاویر با کیفیت بالا در همان صفحه باید رویشان در پینترست کلیک نموده و بار دیگر روی افزونه کلیک کنید تا آن تصاویر را با کیفیت بالا برایتان به نمایش در بیاورد.
  • در خود افزونه، شما گزینه های متعددی را مشاهده خواهید کرد. مطابق تصویر بالا، شما می توانید ببینید چند تصویر با حجم بالا، میانه و پایین موجود هستند، میزان تصاویر چقدر است، نوع شان چیست و حتی چه سبکی هستند (عریض، بلند، مربع).
  • از این گزینه ها می توانید برای فیلتر نوع تصویر مورد نظر بهره ببرید تا زودتر به تصویر خود برسید.
  • بعلاوه در بالای صفحه گزینه Select All هم وجود دارد تا بتوانید تمام تصاویر پیدا شده را به صورت یکجا دانلود کنید که پیشنهاد می کنیم این کار را انجام ندهید. چون بسیاری از تصاویر کیفیت خوبی ندارند و فقط چند مورد اول واضح و باکیفیت هستند.

برای دانلود عکس از Pinterest با کیفیت بالا یک افزونه دیگر هم با نام Image Downloader در دسترس بود که اجازه می داد به دانلود عکس در پینترست بپردازید. اما متأسفانه این افزونه دیگر فعال نیست. اگر در حال حاضر بدون مشکل از این افزونه استفاده می کنید، می توانید به وسیله این افزونه هم به دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست بپردازید.

دانلود عکس از پینترست برای ویندوز به وسیله پلتفرم پینترست

نحوه دانلود عکس از پینترست برای ویندوز به وسیله پینترست بسیار ساده است. شما سه روش دارید. دو مورد از این روش ها به شما اجازه می دهد به دانلود عکس از پینترست با کیفیت معمولی بپردازید و دیگری هم اجازه می دهد به دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست بپردازید. البته اسکرین شات گرفتن یکی از این روش ها بود که در بالا به آن اشاره کردیم. دو روش دیگر شامل ذخیره سازی تصویر و دانلود آن است.

  • در روش نخست، شما کافی است روی هر تصویری که می خواهید کلیک راست نموده و گزینه Save image as را انتخاب کنید. بعلاوه می توانید روی تصویر کلیک راست نموده و گزینه نخست یعنی Open image in new tab را انتخاب کنید. سپس به تب مربوط به آن رفته و تصویر را یا به دسکتاپ درگ کنید یا دوباره کلیک راست نموده و آن را ذخیره کنید.
  • در صورتی هم که می خواهید تصویر را با کیفیت بالا دانلود کنید، کافی است روی آیکون دانلود در سمت راست تصویر کلیک کنید. بعلاوه می توانید روی آیکون سه نقطه افقی هم کلیک نموده و روی Download image کلیک کنید.

حالا تصویر شما با کیفیت اصلی در دستگاه ذخیره شده و می توانید آن را به سادگی مشاهده یا بهره ببرید.

دانلود عکس از پینترست برای اندروید

کاربران اندروید برای دانلود عکس از پینترست می توانند از اپلیکیشن رسمی پینترست استفاده نمایند. در ادامه مراحل آموزش دانلود عکس از پینترست برای اندروید به صورت کامل توضیح داده شده است.

  • اپلیکیشن Pinterest را روی دستگاه اندروید خود باز کنید.
  • تصویر مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنید.
  • روی آیکون سه نقطه در بالا سمت راست تصویر کلیک کنید.
  • از منوی باز شده گزینه Download image را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه، تصویر در گالری دستگاه شما ذخیره می گردد.

در صورتی که اپلیکیشن پینترست دسترسی به گالری را نداشته باشد، یک پیغام ظاهر خواهد شد و شما باید مجوز دسترسی به تصاویر را به برنامه بدهید. معمولا این اجازه دسترسی در قالب یک منوی پاپ آپ برایتان به نمایش در می آید. در غیر این صورت، برای انجام این کار به تنظیمات دستگاه خود بروید:

Settings > Apps > Pinterest > Permissions > Files and Media > Allow access

البته بسته به نوع گوشی که دارید، این مسیر می تواند متفاوت باشد. با این حال منظورمان این است که باید به وسیله برنامه ها، دسترسی را به صورت دستی به اپلیکیشن پینترست بدهید. حالا تصویر شما با کیفیت اصلی در دستگاه ذخیره شده و می توانید آن را به سادگی مشاهده یا بهره ببرید.

دانلود عکس از پینترست برای آیفون

کاربران آیفون نیز می توانند به وسیله اپلیکیشن رسمی پینترست به دانلود عکس از پینترست با کیفیت بالا بپردازند. در ادامه نحوه دانلود عکس از پینترست در دستگاه های iOS آورده شده است:

  • وارد اپلیکیشن Pinterest شوید.
  • عکس مورد نظر خود را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • مانند اندروید، روی آیکون سه نقطه در صفحه ضربه بزنید.
  • گزینه Download image را از منو انتخاب کنید.
  • اگر پیغام خطای مجوز دسترسی به گالری نمایش داده شد، به تنظیمات بروید:

Settings > Privacy & Security > Photos > Pinterest و گزینه Full Access را انتخاب کنید.

با این روش، تصویر در کیفیت اصلی و بدون افت کیفیت در گالری آیفون شما ذخیره خواهد شد.

چگونه از پینترست عکس با کیفیت دانلود کنیم؟ سخن پایانی

پینترست به عنوان یکی از بزرگ ترین پلتفرم های اشتراک گذاری تصویر، منبعی غنی برای شعله ور شدن حس خلاقیت درون کاربران است. با این حال، باید توجه داشت که دانلود و استفاده از تصاویر پینترست احتیاجمند روش هایی است که مطمئن شوید تصاویر با کیفیت بالا دانلود می شوند. اگر از علاقه مندان به پینترست هستید، پپیشنهاد می کنیم مطلب پینترست با اپلیکیشن Shuffles ساخت کلاژ را لذت بخش تر از همواره می نماید را هم مطالعه کنید تا با تصاویر مختلف، کلاژهای بسیار مجذوب نمایندهی در پینترست بسازید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1403 بروزرسانی: 5 مهر 1403 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8329

به "آموزش قدم به قدم دانلود عکس از پینترست در کامپیوتر و گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش قدم به قدم دانلود عکس از پینترست در کامپیوتر و گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید