دنبال مساوی با سپاهان نبودیم، بازیکنان پرسپولیس نگران بازی می نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان در ملاقات معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی جانداری بود. با این حال فشار روانی که روی تیم پرسپولیس هست بار سنگینی را روی دوش ما گذاشت. من نمی دانم یک تیم باید چه کند تا از این فشارهای روحی و روانی کاذب خارج گردد.

دنبال مساوی با سپاهان نبودیم، بازیکنان پرسپولیس نگران بازی می نمایند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان با همه وجود اما نگران بازی می نمایند. این به خاطر فشارهای اخیر است.

او درباره عملکرد سپاهان اصفهان تاکید نمود: سپاهان تیمی قابل احترام است. هر دو تیم دنبال این بودند که فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. کنترل بازی را مخصوصاً در نیمه دوم در اختیار داشتیم. البته ریتم بازی خود را باید بهتر و سریع تر کنیم.

مطهری یادآور شد: پشت مدافعان خود موقعیتی به سپاهان ندادیم. هرچه بود جلوی دفاع تیمی ما بود. در دقیقه 89 و 90 حامد لک توانست آنها را مهار کند. ما هم موقعیت گل داشتیم اما همان فشارها که گفتیم تاثیرگذار بود.

او در این باره توضیح داد: بار روانی را باید از روی تیم برداریم که آن هم بر عهده کادر فنی هست. امیدوارم بتوانیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

مطهری درباره تاکتیک پرسپولیس برای رسیدن به گل گفت: دنبال سه امتیاز بازی بودیم. به هر حال تجزیه و تحلیل دوستان هست که می گویند دنبال مساوی هستیم. دیروز هم گفتم مقابل تیمی بازی داریم که شخصیت دارد و قهرمانی های متعددی داشته است. وظایف خودمان را باید انجام دهیم.

مربی سرخپوشان پایتخت درباره عدم استفاده از مهاجمان این تیم در آستانه دربی و عدم اعتماد به آنها گفت: درباره تغییر سیستم نمی دانم نظرات آقایان چیست. همواره شکل تعریف شده ای داریم؛ البته وظایف متفاوتی برای هر بازیکن هم وجود دارد. خودمان را برای دربی آماده می کنیم. درباره مهاجمان ما صحبت می گردد اما ما یک تیم هستیم. هفته ها هست از مهاجمان ما صحبت می گردد اما فرایند تیمی داریم.

مطهری درباره احتیاط برای شکست نخوردن مقابل سپاهان اصفهان قبل از بازی با استقلال تهران توضیح داد: مگر می گردد در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باشی و دنبال تساوی بگردی؟! اصلاً این طور نیست. دنبال سه امتیاز بودیم و دیدید که موقعیت گل هم ایجاد کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6319

به "دنبال مساوی با سپاهان نبودیم، بازیکنان پرسپولیس نگران بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال مساوی با سپاهان نبودیم، بازیکنان پرسپولیس نگران بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید